פרסום כוזב: כך מוצעות לאזרחים תמימים הלוואות "בסיוע המדינה"

חברות מפוקפקות העוסקות במתן אשראי חוץ בנקאי מנסות למכור הלוואות יקרות, בכסות של הלוואות מוזלות בערבות מדינה | נוכלויות רבות נרשמות גם בתחום הפיצויים וההקלות, כביכול יש צורך בליווי בתשלום כדי לקבל את ההטבות המגיעות כחוק | במשרד האוצר מבקשים מהציבור לגלות ערנות

הפרסום הכוזב שמציע הלוואות לציבור או פיצויים והקלות שונות

המצב הכלכלי הקשה בעורף, עסקים שאינם פתוחים כרגיל, גולים רבים מביתם שהפכו בן לילה לפליטים – מביאים את החשש העמוק מפני מערכה ארוכה, שאלף תכניות כלכליות לא יכבו את החשש מפניה.

אל המקום החרדתי-קיומי הזה נכנסים נוכלים רבים, שבבעלותם חברות מפוקפקות העוסקות במתן אשראי חוץ בנקאי, המנסות למכור הלוואות יקרות, בכסות של הלוואות מוזלות בערבות מדינה, או בסיוע אחר. הדבר נכון כלפי כל ימות השנה, בהן חברות שונות מציעות ליווי לקבלת הלוואות שכאלה – בעיקר בקרב עסקים – אך הדבר מצוי עתה פי כמה בתחום ההלוואות המוזלות, ולאחרונה גם בתחום הפיצויים וההקלות, כביכול יש צורך בליווי (בתשלום!) כדי לקבל את ההטבות המגיעות כחוק לכל מי שנפגע מהמצב הביטחוני.

אלא שבמשרד האוצר ביקשו לעשות סוף לדבר, ופרסמו היום הכחשה גורפת להיותם של גופים שונים מורשים לשווק הלוואות מוזלות, פיצויים או הקלות כל שהן מטעם משרד האוצר, ומפנים את הציבור לגלות ערנות ולהיצמד לפרסומים רשמיים בלבד של המשרד.

"לאחרונה יש מי שמנצלים את המצב ומשתמשים בשמו של משרד האוצר לצורך פרסום מידע על הלוואות, פיצויים או הקלות מטעם משרד האוצר", נכתב בהודעה שפורסמה. על כן, "משרד האוצר קורא לציבור לגלות ערנות, לעקוב אחר פרסומי המשרד באתר הרשמי של משרד האוצר או בעמוד הפייסבוק הרשמי בלבד ולהגיש מסמכים ישירות באתרים הרשמיים של מדינת ישראל".

כתיבת תגובה