צאו בזהירות בתחום המושב: ב"ב בסגר – האוטובוסים פועלים

בני ברק בסגר מלא, אך האוטובוסים הפנימיים פועלים במתכונת מצומצמת ולפי הוראות בטיחות חמורות • ברשות הארצית לתחבורה ציבורית נערכים להגבלות נוספות על ערים ושכונות נוספות ברחבי הארץ

תחבורה ציבורית | צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה מפרסמת כי בהמשך להחלטת הממשלה והדרג המדיני וההכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל שהחל מהלילה (מוצ"ש) בחצות, תופסק התחבורה הבינעירונית לעיר בני ברק.

עם זאת, הודיעה הרשות כי בעיר ימשיכו לפעול ארבעה קווי תחבורה ציבורית שישרתו את תושבי העיר רק בתחומיה. העלייה והנסיעה באוטובוס תותר במסכה בלבד. שתי השורות הסמוכות לנהג יישארו ריקות כדי להגדיל את ההפרדה בין הנוסעים לנהג.

הקווים הפנימיים בעיר 2,3,5,11 יפעלו כך שקווים 2 ו-5 יפעלו במתכונת סיבובית ללא שירות לקניון איילון.

קווי התחבורה הציבורית שעוברים בעיר ומשרתים ערים באזור, בתיאום עם המשטרה יעקפו את ציר ז'בוטינסקי דרך אם המושבות (בין פתח תקווה לרמת גן), ללא עצירה בתחנות בתחומי בני ברק.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית נערכים לכך שיוטלו הגבלות נוספות על ערים ושכונות נוספות ברחבי הארץ.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר כי "זו תקופה מורכבת ובע"ה נעבור את זה ביחד. הצמצום בתחבורה הציבורית בעיר בני ברק זה הכרח שאנו מבצעים בהתאם להנחיות המל"ל, למען בריאות הציבור והנהגים. בעזרת ה', נצמצם את התחלואה ונחזור לפעילות מלאה בקרוב. פסח כשר ושמח".

יצויין כי למרות הסגר, לא ניתן לבטל לחלוטין את האוטובוסים בבני ברק משום שחלק מהאוכלוסייה אינה בעלת רכב פרטי וכדי להגיע לצרכים חיוניים דחופים ההתניידות היא באוטובוסים בלבד. מה גם, שמוניות רבות אינן נכנסות לעיר בימים אלה.

כתיבת תגובה