צאנז: הנגיד ישלם לאברכים שלוש שנות שכירות

במטרה לעודד את המגורים בעיר הקודש צפת הודיע אחד הנגידים בחסידות צאנז כי הוא מוכן לממן את השכירות לאברכים שיבואו להתגורר בעיר. המימון יינתן עד לתקופה של שלוש שנים

קרית צאנז טבריה ממעוף הציפור. צילום: באדיבות המצלם

מעודדים לעבור לגור בפריפריה: בחסידות צאנז סימנו זה מכבר את המעבר של זוגות צעירים לפריפריה, וזאת במטרה לעזור להורים שלא יקרסו תחת הנטל של רכישת דירות בריכוזים החרדיים הקיימים שם המחירים מרקיעים שחקים.

היעד הראשון שסומן היתה העיר טבריה, שבה מתגוררים כיום כמאה וחמישים משפחות מחסידות צאנז. שאר הדירות על הנייר כבר נמכרו ואין יותר דירות בטבריה (מעבר לדירות יד 2). לאור זאת הוחלט על להתקדם ולעבור לעיר צפת.

הבעיה היא שצפת מורחקת יותר וממוקמת בקצה הצפוני של הארץ, אולם מצד שני יש כבר במקום קהילה גדולה לחסידות צאנז, כולל בית הכנסת המפורסם בעיר העתיקה, תלמוד תורה, כולל וכו'.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

במטרה לשכנע את האברכים לעבור לגור לצפת הודיע אחד הנגידים בחסידות כי הוא מוכן לממן שכירות של דירה למשך 3 שנים לכל אברך שיסכים לעבור לגור בצפת, מתוך הבנה כי אברך שיגור שלוש שנים בצפת כבר יתחבר למקום וירכוש דירה, זאת כמובן מעבר לעובדה שהוא יכול לחסוך בשנים הללו את דמי השכירות לטובת ההון העצמי בבוא היום כשירצה לרכוש דירה.

תגובה אחת ל: "צאנז: הנגיד ישלם לאברכים שלוש שנות שכירות"

  1. ממנו יראו וכן יעשו אשרנו חסידי צאנז שזכינו

כתיבת תגובה