צבי או צב? האתר של דואר ישראל קרס

הזמנתם משהו בדואר? חבל • האתר של דואר ישראל קרס בשעות האחרונות • החברה: "הקריסה בעקבות הפסקות חשמל בירושלים" • האמנם?

השגיאה באתר דואר ישראל | צילומסך

בשעות האחרונות קרס האתר המקוון של דואר ישראל, דרכו ניתן לברר היכן נמצאת החבילה שלכם, להזמין שירותים ולהתעדכן על מוצרים שונים שמציע הדואר.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

למרות שיש לו מתחרים, 'דואר ישראל' הוא מונופול דה פקטו, הוא אחראי לרוב מוחלט של המשלוחים בישראל, ובשנה האחרונה עמד המספר על 65 מיליון חבילות שנמסרו ע"י דואר ישראל. בשעות האחרונות כאמור, האתר אינו פעיל ומציג הודעת שגיאה כאשר מנסים להיכנס אליו.

בדואר ישראל טוענים כי האתר קרס בגלל הפסקת החשמל בירושלים, אך התקלה קיימת כבר לפי דיווחים מאתמול בערב, וללא קשר להפסקת החשמל בירושלים.

בנוסף לכך, הטענה כי הפסקת החשמל גרמה לקריסת האתר די תלושה מהמציאות, שכן חוות השרתים עליה 'יושב' אתר הדואר מן הסתם אינה בירושלים, וגוף כמו דואר ישראל בוודאי אמור לדאוג לחלופה או לגיבוי.

לצרכנים יש זכויות רבות ברשת, כך למשל אמש דיווחנו על כך שחברת 'סבון' תפצה את לקוחותיה בסכום כולל של 350,000 עקב הצגת מחירים שלא מספקת.

מדואר ישראל נמסר כי הצפי לתיקון התקלה בשעות הערב, וכי היא "מתנצלת בפני לקוחותיה בגין תקלה בשירות המתרחשת מאז שעות הצהריים".

עוד נכתב בהודעת הדואר, כי "בשל תקלת מתח גבוה של חברת החשמל ותקלה בגנרטור שמגבה את המערכות, נאלצה החברה להוריד את המערכות באופן יזום. עם חזרת החשמל, החברה החלה בהעלאת המערכות באופן הדרגתי שימשך בשעות הקרובות. אי לכך לא ינתנו היום שירותים באשנב, באתר ובמוקד. חבילות יחולקו כסדרן במרכזי המסירה. אנו מודים ללקוחותינו על הסבלנות״

תגובה אחת ל: "צבי או צב? האתר של דואר ישראל קרס"

  1. למה ליהודי חרדי כמו אבי יוסף, יש אפליקציית טלגרם, למען ה'? כפי שנראה בבירור מצילום המסך שבכתבה!!!
    ואם כבר, יש לך 29 הודעות שלא נקראו שם

כתיבת תגובה