מפתיע: אכלוס מוקדם בפרויקט של ISA במצפה רמות

החברה שזכתה באחד מששת המתחמים בשכונה החדשה של רמות בירושלים, מוסרת דירות חצי שנה לפני התאריך עליו התחייבה בחוזה. מנכ"ל החברה: "זהו הפרויקט השני ש-ISA מצליחה לאכלס לפני המועד עליו התחייבה"

אכלוס מוקדם במצפה רמות. צילום: חזי חוגסטה | יח"צ

חברת ISA החלה באכלוס שלב א' של פרויקט 'מצפה רמות' הצמוד לשכונת רמות א', חצי שנה לפני מועד האכלוס עליו התחייבה. בשל הקדמת מועד האכלוס, גם משרד השיכון, המבצע את הפיתוח בכלל המתחמים, האיץ את קצב העבודות על מנת לסיים את עבודות הפיתוח על מנת לאפשר את תחילת אכלוס השכונה מוקדם מהצפוי.

מצפה רמות היא שכונה חדשה לצד שכונת רמות. השכונה הממוקמת בצידה המזרחי של מציעה נוף הררי עוצר נשימה למול הר חוצבים ועמק הארזים. ISA  שבבעלותם של עקיבא זוריבין ושלום גריבה, בונה במצפה רמות כמה מאות יחידות דיור עם מפרט עשיר בכל דירה ושפע של שטחים ירוקים בינות לבניינים.

הודות למיקום האידיאלי התברכה השכונה בתחבורה נגישה לעיר והחוצה בשל מיקומה מעל צומת רמות. השכונה החדשה פרוסה על שטח של 432 דונם בשישה מתחמים. ISA זכתה באחד מששת המתחמים והצליחה להפתיע אפילו את עצמה כאשר התחילה באכלוס שישה חודשים טרם המועד הקבוע בחוזה.

 רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בימים אלה, כאמור, מאכלסת החברה את שלושת הבניינים הראשונים במתחם בו זכתה. השלב הראשון שמתאכלס בימים אלה כולל 72 יחידות דיור של שלושה עד שישה חדרים בשלושה בניינים ברחוב הארי טרומן.

שמונה-עשרה דירות בנות שלושה חדרים בשטח של כ-85 מ"ר כל אחת, שנמכרו במחיר ממוצע של 1.68 מיליון שקל; שמונה-עשרה דירות של ארבעה חדרים בשטח של כ-100 מ"ר כל אחת, שנמכרו במחיר ממוצע של כ-1.95 מיליון שקל; ושלושים דירות בנות חמישה ושישה חדרים שמחירן הממוצע נע בין 2.3 ל-3.4 מיליון שקל. עוד בפרויקט, שישה פנטהאוזים בני חמישה חדרים הפרוסים על שטח של כ-150 מ"ר פלוס מרפסת על שטח של 70 מטר.

שלום גריבה, מנכ"ל ISA, גאה בהצלחת החברה ואומר: "זהו הפרויקט השני שחברת ISA מצליחה לאכלס עוד לפני המועד עליו התחייבה. אני גאה בהתקדמות הפעילות והמכירות בפרויקטים השונים שלנו. החברה בונה במקומות אטרקטיביים במיוחד ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. הרוכשים בפרויקטים שלנו יודעים שהם מקבלים תמורה מלאה לכספם וכי מדובר ברכישות נכונות כיון שהמחירים במקומות בהם אנו בונים רק ילכו ויעלו ולכן הביקושים לדירות שלנו כה גדול".

כתיבת תגובה