צימרים מניבים תשואה

מעוניינים לבצע השקעה בתחום הנדל"ן? אוהבים את עולם התיירות המציע חבילות נופש? רוצים להכיר אפשרות השקעתית משתלמת בתחום התיירות? הכירו את הצימרים שמניבים תשואה

צימרים מניבים תשואה | תמונה: סוויטות כחול לבן, דלתון, גליל עליון

אם אתם בעלי זיקה לעולם הנופש, אוהבים לארח ומעוניינים לנהל מקום אירוח, תוכלו להשכיר מתחם צימרים מבעליו, לנהל אותו באופן שוטף וליהנות מתשואה חודשית גבוה. העסק כולו עובר לידיים שלכם ואתם אחראים על האוכל המוגש בחדר האוכל, על נראות החדרים, על שיפוץ המקום במידת הצורך, על תמחור החדרים ושיווק הצימרים באתרי הפרסום השונים.

מהו עסק מניב תשואה?

עסק מניב תשואה הוא עסק אשר מאפשר לכם להרוויח הכנסה כספית חודשית. חשוב לדעת כי תצטרכו להשקיע זמן רב וכסף נכבד בתחילת הדרך על מנת להתחיל להרוויח תשואה מההשקעה. קיים יתרון להשקעה בעסקים מסחריים בתחום התיירות בניגוד להשקעה בנכס המיועד למגורים. בעת שכירת ותפעול צימר תוכלו להגיע לתשואה חודשית של כ-12%.

אם תחליטו להשקיע בתחום הצימרים, יהיה עליכם לנהל את כל העסק באופן עצמאי תוך עמידה בתשלום השכירות החודשי מול הבעלים המקוריים של העסק. תשלום המשכורות עבור העובדים, הוצאות מקום האירוח על אוכל, חשמל, ארנונה ומים יעברו לידכם מעת ביצוע העסקה.

 מדוע כדאי להשכיר מתחם צימרים

אם אתם בעלי חוש עסקי ואוהבים לשווק ולארגן, תוכלו בקלות לנהל את הצימר שבידכם בצורה מעולה וראויה לשבח. השנים הראשונות וודאי יהיו קשות ויהיה עליכם ללמוד את עולם התיירות לפרטי פרטים: מה טווח המחירים המקובל בעונות השונות של השנה, מתי כדאי להציע הנחות על אירוח בצימר ומהי כמות ההנחה, מה צריך לעשות על מנת להעניק אוכל ברמה גבוהה ושירות איכותי, מי הם ה"אויבים" של העסק שלי ומה אני עושה על מנת להתחרות בהם ולזכות בלב הנופשים, ועוד מגוון רחב של שאלות עליהן תלמדו ותענו במהלך הדרך.

לאחר השנים הראשונות אשר ילוו בשעות רבות בעסק, השקעה בפרטים הקטנים והכרת העולם העסקי תיירותי, תוכלו לנשום לרווחה ולעבור לנהל את העסק משלט רחוק, תוך שפעם או פעמיים בשבוע אתם מבקרים בו, מנהלים ישיבות עובדים רצויות, ומוודאים שהכול מתנהל כראוי.

בשנה הראשונה תהיה השקעה כספית גבוהה, אך ככל שהזמן יעבור תראו את ההשקעה כמשתלמת וכמניבה אחוזים רבים. בסופו של כל יום, ההשקעה משתלמת, ואם אתם מסוגלים לעבוד קשה ולהשקיע, כדאי לכם לשכור מתחם צימרים ולהתחיל לנהל אותו עוד היום.

לחצו כאן על מנת לצפות במגוון צימרים מניבים תשואה, ולהחליט איזה מתחם צימרים כדאי לכם לשכור ולנהל בכוחות עצמיכם!

חששות המלוות בהשכרת צימרים

כל מהלך לדש בחיים מלווה בחששות רבים, אל תתרגשו מהלחץ והמצב בו נתון גופכם ותמנעו ממנו להגשים את חלומכם, השתלבות בעולם התיירות וניהול מתחם צימרים באופן עצמאי. כדי להקל על החרדות ותחושות הלחץ שאולי מלוות אתכם, רכזנו כאן מספר חששות אשר עולות לכל אדם בעת פתיחת עסק בתחום התיירות, כדי שתדעו שכולם עברו את זה וגם אתם מסוגלים:

  1. "מה אם לא אצליח לנהל את העובדים?" – בסוף היום אתם הבוס שיושב מאחורי השולחן וחותם על הצ'קים של כל העובדים. אם יש עובדים בעייתיים המתקשים להסתגל לעובדה שאתם המנהלים החדשים של המתחם, תוכלו תמיד לשוחח איתם, להסביר להם את האג'נדות שלכם, ובמידת הצורך לבצע שיחת אזהרה או להעניק מכתב פיטורים.
  2. "העסק לא יניב רווח ולא אעמוד בהוצאות ובהתחייבות השכירות" – בשנה הראשונה קשה מאוד להרוויח תשואה מהעסק, ולכן כדאי לבצע השקעה שכזו רק כאשר יש לכם ממון מסוים בכיס, אשר יאפשר לכם לשרוד את השנה הראשונה ולא לקחת משכנתאות מהבנקים.
  3. "האם זה המהלך הנכון לעשות" – אם תמיד חלמתם לקחת חלק בתחום התיירות, לשרת אנשים בזמן חופשתם ולראות את הפנים המאושרות שלהם, אז כן, זהו המהלך הנכון ביותר לעשות על מנת להשתלב בתחום התיירות ולהרוויח ממנו בכבוד. אם אין לכם קשר לעולם התיירות אבל אתם בעלי חוש עסקי, ויש לכם הרגשה טובה בנוגע לעסקה, בצעו אותה.

כתיבת תגובה