צפוף בקטגוריה: יונדאי השיקה את הקרוסאובר החדש i20 cross

חשבתם שסגמנט הפנאי-שטח כבר הגדיש את הסאה? יונדאי, חברת המכוניות הנמכרת בישראל, השיקה הבוקר מכונית חדשה שתאפשר לה להגדיל את הפער מול המתחרות

קרדיט: יצרן

יונדאי, יונדאי ועוד יונדאי. תעמדו פעם ברמזור, גם בבני-ברק, ותופתעו כמה מלא יונדאי אתם רואים. בכל זאת, זו החברה שמוכרת הכי הרבה מכוניות מתוצרתה בישראל נכון להיום.

אז מתברר שיש לחבר'ה מדרום-קוריאה עוד דגמים להציע לנו: i20 cross. מעניין יהיה לראות האם הדגם הזה יחליף את הדגמים האהובים על החרדים – i20, i25  ו-i30 בשתי תצורותיה.

'כלמוביל', יבואנית יונדאי בישראל מרחיבה את נבחרת דגמי ה- SUV של יונדאי בישראל ומתחילה בשיווק ה- i20 cross, קרוסאובר  אופנתי חדש, המצטרף לדגמי הטוסון והסנטה-פה. ה- i20 cross מתאים לקהל מגוון, בעל מרחב פנימי נדיב, אבזור עשיר, תנוחת ישיבה גבוהה ומרחק סרנים מקטגוריית הסאב קומפקט. הוא עוצב ופותח במרכז הפיתוח של הקונצרן באירופה.

דגם ה-Premium מצויד במערכת המולטימדיה Connected Car (הטבה בהשקת הרכב) שכוללת צג מגע 8 אינץ' דיגיטלי, את מערכת הניווט של Waze, דיבורית בלוטות' (BT) ומצלמת נסיעה לאחור. עוד כולל ה- i20 cross אבזור נדיב הכולל בקרת שיוט, תאורת LED מלפנים ומאחור, מראות צד בצבע הרכב הכוללות איתות מובנה וכיוון וקיפול חשמלי, חישוקי סגסוגת 17 אינץ', תא כפפות מקורר, הגה מצופה עור, כיוון הגה לגובה ולעומק, פנסי ערפל קדמיים, נעילה מרכזית, 4 חלונות חשמל, שלט מפתח מקורי, אימובילייזר מקורי, מכסה דלק כסוף בעיצוב ספורטיבי, מגן סף פגוש קדמי, וחיישני חניה מקוריים.

ה- i20 cross אשר משיג ציון בטיחות גבוה של 6 נקודות מגיע כסטנדרט עם מערכת הבטיחות מוביל-איי להתראה בפני סטייה מנתיב וקרבה גדולה מדי לרכב שלפנים כולל מערכת זיהוי תמרורי מהירות, 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESC, מערכת חלוקת כוחות בלימה בין הסרנים EBD, הפעלת מערכת האיתות בבלימת חירום ESS, מערכת TPMS לניטור לחץ האוויר בגלגלים חיישן חגורות בטיחות ועוד.

מערכת ה- Connected Carהניתנת כהטבת השקה לרוכשים הראשונים כוללת מסך 8 אינטש גדול וחוויתי. ומאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, כולל ניווט WAZE  וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו.

עיצוב ה- i20 cross הייחודי מבוסס בחלקו על דגם ה- i20 החדש כשלמעלה ממחצית מהחלקים החיצוניים הינם ייחודיים לדגם הcross . שילוב של מיקום ישיבה גבוה בכ- 6 ס"מ לנהג, תוספת של 6 ס"מ לגובה הרכב וחלוקת מרחב נכונה מוסיפה לנוחות, איכות ולראוּת, כמו גם לכניסה ויציאה נוחה.

מרווח הגחון שלו עומד על 16 ס"מ, שני סנטימטרים יותר מ-i20 הרגיל, כדי שתוכלו להיכנס איתו לשבילי קק"ל. אבל הוא ממש לא רכב שטח, כמובן.

במכונית החדשה מנוע Kappa עם שרשרת תזמון ללא-תחזוקה בעל הספק של 100 כוחות סוס ב- 6000 סל"ד עם תזמון שסתומים משתנה כפול. מומנט של 13.7 קג"מ ב- 3500 סל"ד, מהירות מרבית של 162 קמ"ש, תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 13.6 שניות. אמממ, לא נתונים מדליקים במיוחד.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי  בכלמוביל מציין כי "ה- i20 cross מרחיב את נבחרת דגמי ה- SUV של יונדאי בישראל ומאפשר פניה לקהלים חדשים אשר מעוניינים ברכב SUV   פנאי מעוצב ודינאמי הכולל מימדי פנים נדיבים וחבילה אבזור כוללת ומרשימה במחיר משתלם  ."

תצרוכת דלק משולבת על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה: 15.6 ק"מ לליטר. ציון ירוק: 7

ואם כבר יונדאי, נספר לכם שבמגזין 'ביזנעסופ"ש' נהיה כאן עם מבחן דרכים ליונדאי סונטה ההיברידית – הרכב החשמלי הראשון של יונדאי, שנאבק על מיקומו בסגמנט המנהלים הלוהט.

 

_0014126

_0014144

_0014159

Israel_i20_Cross

כתיבת תגובה