קבוצת הבינלאומי מפתיעה: רשמה זינוק של 48% ברווח הנקי

הבינלאומי שבשליטת צדיק בינו, הגדיל מתחילת השנה את תיק המשכנתאות ב-6.8%, והכנסותיו מריבית טיפסו ברבעון השלישי ב-11% והסתכמו ב-533 מיליון שקל. התשואה על ההון עמדה על 7.1% והרווח הנקי זינק ב-48%

צדיק בינו. צילום: משה שי | פלאש 90

בנק הבינלאומי פרסם הבוקר (ה) את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי של השנה. מהדוחות עולה כי הכנסותיו של הבנק מריבית, טיפסו ב-11% והסתכמו ב-533 מיליון שקל. ואילו הרווח הנקי זינק בחדות ל-128 מיליון שקל, עלייה של 48% לעומת הרבעון השלישי אשתקד, והתשואה על ההון הסתכמה ברבעון זה ב-7.1%. מתחילת השנה זינק הרווח הנקי של הבינלאומי בכ-24% והתשואה על ההון הסתכמה בשלושת הרבעונים הראשונים ב-7.6%.

נציין כי בד בבד נרשמה ירידה בשיעור של ארבעה אחוזים בהכנסות מעמלות ואלו הסתכמו ב-326 מיליון שקל. מאידך, נרשמה גם ירידה בהוצאות השכר שירדו בשלושה אחוזים ושיפרו את יחס היעילות בבנק שהודיע כי יחלק דיבידנד של כ-200 מיליון שקל לנוכח תוצאות הרבעון השלישי.

תיק האשראי של הבנק המשיך להתרחב גם ברבעון השלישי ועמד בסוף ספטמבר על 78 מיליארד שקל. מתחילת השנה גדל היקף התיק ב-7.5% ואילו ברבעון השלישי נרשם גידול של 2.6%. היקף האשראי לדיור (תיק המשכנתאות) גדל אף הוא. מתחילת השנה גדל תיק המשכנתאות ב-6.8%.

כתיבת תגובה