קבלני השיפוצים על הכוונת של מס הכנסה | כמה נתפסו?

מבצע ביקורות ארצי בענף השיפוצים העלה כי 21% מהנבדקים לא רשמו הכנסות | ובמצעד ההסברים: "לא הספקתי לרשום", "זו רק מקדמה, אני רושם בסוף", "שכחתי את הפנקס בבית"… | בין הנבדקים, גם מובילים, מנעולנים, גננים ועוד

שיפוצים | צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
השנה החדשה בפתח, 'עונת השיפוצים' בשיאה ואיתה גם הביקורות בתחום. השבוע ערכו משרדי מס הכנסה ברחבי הארץ ביקורות ממוקדות אצל 117 בעלי עסקים בענף הקבלנות והשיפוצים ונמצא כי 21% מהם לא רשמו הכנסות כנדרש. הנתונים הראו כי באזור הצפון 27% מהנבדקים לא רשמו הכנסות, בעוד שבאזור הדרום שיעורם עמד על 19% ובאזור המרכז על 17%.

ביקורת אצל מתקין מקלחונים מחולון מצאה כי לא רשם הכנסות שהתקבלו באמצעות ביט בסך 400 ₪ והוא גם אינו מנהל ספרי הזמנות כנדרש, לדבריו הוא מעדיף לרשום על דפים ולא בספר הזמנות כי יותר נוח לו.

בעל חברה לעבודות גינון נצפה עובד בקריית אונו, אולם הכנסתו מעבודה זו בסך 3,000 ₪ שהתקבלה במזומן לא נרשמה בספרים והנימוק שלו היה: "לא היה לי פנקס קבלות זמין ולכן שכחתי לרשום".

גם ביקורת אצל מנעולן מצאה כי לא רשם הכנסות בסך 1,500 ₪ שהתקבלו משלושה לקוחות, וההסבר שסיפק היה שמדובר במקדמות ומאחר שיש לו כאבי גב הוא לא ידע אם ייקח את העבודה.

2 תגובות ל: "קבלני השיפוצים על הכוונת של מס הכנסה | כמה נתפסו?"

  1. לצערי גם לי קרו מקרים של אינסטלטור ושיפוצניקים עשו את העבודה ורימו אותי
    לא נתנו אחריות ולא קבלה קיבלו מזומנים והעבודה לא נעשתה טובה
    אפשר ליצור איתי קשר בענין ?
    יש הרבה רמאים לצערי ..עשו לי עוגמת נפש

  2. אינסטלטור רימה אותי לא עשה עבודה טובה
    לא נתן אחריות וקבלה ולקח את כספו
    כך מרוויח מהרבה אנשים פשוט רמאי

כתיבת תגובה