קולפלנט: הסכם הפצה בהולנד עבור ג'ל הפצעים הכרוניים

לקולפלנט אישורי שיווק עבור VergenixFG באירופה ובישראל. בשנה שעברה חתמה החברה על הסכמי הפצה באיטליה, שווייץ וטורקיה. שוק היעד הראשוני מוערך בהיקף כספי של כחצי מיליארד דולר בשנה

ג'ל הטיפול של קולפלנט. צילום: יח"צ

'קולפלנט' העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי טהור מסוג 1 המיוצר ומופק מצמחי טבק, הודיעה כי חתמה על הסכם עם מפיץ בהולנד לשיווק המוצר VergenixFG במדינה זו, כך הודיעה החברה לבורסה.

במסגרת תנאי ההסכם התחייב המפיץ לבצע ההזמנה ראשונה עבור המוצר במועד החתימה, בהיקף שאינו מהותי לחברה. ההסכם הוא בלעדי, לתקופה של שנתיים, עם אפשרות להארכה. VergenixFG מבוסס על קולגן שמייצרת החברה והוא מיועד לטיפול בפצעים כרוניים קשי-ריפוי כגון פצעי סוכרת, פצעי לחץ, חתכים ניתוחיים ופצעי טראומה. המוצר מוזרק ישירות אל תוך הפצע, ממלא אותו ומאפשר תהליך ריפוי עד לסגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי.

מוקדם יותר השנה דיווחה קולפלנט על תוצאות חיוביות במעקב אחר טיפולים מסחריים ב-VergenixFG שכללו מתן חד-פעמי של הג'ל וחבישת הפצע בעשרות מטופלים בבתי חולים באיטליה ובשווייץ. התוצאות הראו סגירת פצע מלאה תוך חמישה שבועות ב-80% מהמטופלים שנבדקו, כלומר בעלי פצעים קשים, כרוניים וקשי-ריפוי. עוד העלה המעקב כי הטיפול בוצע ללא כל דחייה בגוף המטופלים. זאת, לעומת קצב החלמה במוצרים שקיימים כיום בשוק ומציגים סגירת פצע מלאה תוך כשלושה חודשים ב-50% מהמטופלים.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט אמר כי "חתימת ההסכם בהולנד היא חלק מיישום אסטרטגיית החדירה של המוצר באירופה והגדלת היקף המכירות. בשנה שחלפה חתמנו על הסכמי הפצה בלעדיים למוצר באיטליה, טורקיה ושווייץ, והתוצאות החיוביות מהטיפולים שבוצעו עד כה מסייעות במיצוב המוצר באירופה. לאחרונה ביצענו טיפולים עם VergenixFG גם במספר מרכזים בישראל, בהמשך לקבלת אישור שיווק ממשרד הבריאות בישראל, ובמקביל לפעילותנו לקבלת שיפוי עבור המוצר מקופות החולים בארץ. מהלך זה בא בהמשך להצלחה בטיפולים מסחריים בבתי חולים באיטליה ושווייץ, כאשר התוצאות שם הראו סגירה מהירה באופן מרשים של פצעים קשי ריפוי".

תגובה אחת ל: "קולפלנט: הסכם הפצה בהולנד עבור ג'ל הפצעים הכרוניים"

  1. מאיפה אפשר לקנות את המשחה

כתיבת תגובה