קונטנסקוייר גייסה 190 מיליון דולר בזום

החברה הצרפתית שמספקת חוויות טובות יותר למשתמשי הרשת שרכשה לפני כשנה את חברת קליקטייל הישראלית • לאיזה צרכים תשתמש בהון הגיוס ואיזו חברה הובילה את הגיוס

ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר ושלומי חגי מנכ"ל קליקטייל | צילום: יח"צ

חברת הסטארטאפ הודיעה היום על השלמת סבב גיוס (D ) בסכום כולל של $190 מיליון דולר, בהובלת .BlackRock’s Private Equity Partners אליה הצטרפו . Sapiance Capital Limited כמו גם המשקיעים הקיימים בחברה, ובניהם: Bpifrance, Canaan, Eurazeo Growth, GPE Hermes, Highland Europe H14 , KKR ועוד.
הגיוס הנוכחי, מביא את סך גיוסי החברה לסכום של 310 מיליון דולרים. ההון החדש יאפשר לקונטנטסקוייר להמשך הצמיחה המסיבית, לפיתוח כלים נוספים של בינה מלאכותית (AI) ואנליזות חזויות (Predictive Analytics ) וכמו כן להרחיב את פעילותה בצפון אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון.

המערכת הטכנולוגית של קונטנסקוייר, מאפשרת למותגים ליצור חוויות טובות יותר עבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם בצורה משמעותית. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, תוך כיבוד מלא של חוקי פרטיות, והפיכת מידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את הכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים.

כיום לחברה למעלה מ- 700 לקוחות Enterprise ברחבי העולם, 30% מהלקוחות הללו נמנים עם חברות Fortune 100  וביניהן: אמריקן אקספרס, בסט ביי, דל, איקאה, LVMH , T-Mobile, Salesforce, Sephora,  טויוטה ועוד רבות אחרות.

מרכז הפיתוח בישראל מגייס עובדים חדשים

בשנת 2019 רכשה קונטנסקוייר את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטליים של חווית המשמשים. הטכנולוגיות של שתי החברות מוזגו לפתרון SaaS אחד, מה שאפשר לה לבסס ולהגדיל את נפח השוק שלה בשוק העולמי.
מאז הרכישה ועד היום , החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה מ -300 ליותר מ- 600, כאשר 150 מעובדיה יושבים במשרדים ברמת גן. לחברה כיום פריסה בינלאומית בפריס, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, תל אביב, טוקיו וסינגפור.

ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר, אמר היום כי "בימים של חוסר וודאות בשווקים בעולם, אנחנו מקבלים זריקת עידוד משמעותית ממשקיעים מובילים בעולם. ההשקעה הזאת תאפשר לנו להגשים את החזון שלנו ב-5 שנים הקרובות להמשיך להיות החברה המובילה בעולם בתחום הניתוחים הדיגיטליים של חווית המשמשים באתרי האון ליין".

10 טריליון אינטראקציות

קונטנטסקוייר מנתחת כיום כ 10 טריליון אינטראקציות הכוללות היקף של 1.4 מיליארד דולר מכירות מסחר אלקטרוני (eCommerce) ביום, ומציגה את אחד המדדים הגדולים ביותר להתנהגויות דיגיטליות בעולם. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתנים יצרה החברה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub המספק באופן רציף מעקב וניתוח הנוגע לשינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטאלי בעקבות נגיף הקורונה, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפים בעולם.

כתיבת תגובה