הצלחה לקורסים לכלכלת המשפחה בישיבת אור החיים

היוזמה של ארגון מסילה ומרכז כיוון בהמלצתו של ראש הישיבה הרב ראובן אלבז. את הקורס סיימו כבר 50 תלמידים.

הרב ראובן אלבז עם אנשי מסילה ומרכז כיוון

השבוע סיימו בהצלחה  2 קבוצות קורס כלכלת המשפחה  בישיבת אור החיים בירושלים בראשות הרב ראובן אלבז חבר מועצת חכמי התורה. השיעורים מועברים ע"י מרצים מטעם ארגון מסילה, בשעות הערב בבניין הישיבה, ומדובר בקבוצות של אברכי כולל שיושבים ולומדים בישיבה במשך יום שלם או חצי יום, שבאים ורוצים לשמוע על הנושא של התנהלות נכונה בכלכלת הבית בהוצאות והכנסות, נושא ההלוואות, ועוד.

ביום שני האחרון דיבר הרב אלבז בפני התלמידים על חשיבות הנושא והמליץ מאוד להשתתף בשיעורים אלו, לאור הניסיון הרב שיש לנציגי מרכז כיוון וארגון מסילה, הרב הדגיש לתלמידים: שגם כשלומדים איך להתנהל חשוב לזכור שהכל בידי שמיים והכל מה' יתברך. כמו כן ישראל יום טוב הציג את מרכז כיוון ודיבר על השיתוף פעולה המוצלח בין מרכז כיוון ו ארגון מסילה בהגשת הקורס המיוחד לתלמידי הישבה. הרב אליעזר כרמל הוסיף והסביר על פעילות הארגון ועל התכניות שהם מעניקים לאלפי משפחות הפונים במשך השנה בהמשך הסביר גם על התוכן והכלים שיקבלו במהלך הקורס.

בפגישה מקדימה של הנהלת כיוון  בבית הרב לפני כחודשיים  סיפר הרב על התלמידים שמגיעים אליו עם הסיפורים הקשים של הסתבכות בחובות וקשיים בפרנסה ובניהול כלכלת הבית ועד כמה הנושא חשוב וצריכים לדבר על זה. הנושא נגע לליבו של הרב וביקש ממנכ"ל כיוון יחיאל אמויאל, להתקדם עם התכניות ולהוציא אל הפועל את הקורס ולהמשיך עוד ועוד בפעילות החשובה. הובילו את הפרויקט בהצלחה מרובה נציגי המרכז, יוחנן הוכהייזר מנהל קשרי קהילה, ויוסי אוחיון  מנהל פרויקטים בנושאי תעסוקת חרדים בקרן קמח.

כאמור נרשמו כ 50 אברכים מתלמידי הישיבה לקורס ב 2 קבוצות, ובהמשך יהיו קבוצות נוספות.

תלמידי ישיבת אור החיים בקורס לככלת הבית.

תגובה אחת ל: "הצלחה לקורסים לכלכלת המשפחה בישיבת אור החיים"

  1. כל הכבוד לישיבת אור החיים ומרכז כיוון, יישר כח

כתיבת תגובה