קרלין מציגה: חתונה ב-7,000 שקלים למחותן

ממשיכים בתנופת חתונות הקורונה גם בחזרה לשגרה: חצר קרלין פרסמה על אפשרות לעריכת שמחת חתונה בחבילה הכוללת את כל הוצאות אולם השמחה – במתחם פתוח שבשטחי המוסדות בביתר עילית • גם עיריית בית שמש פרסמה על יוזמה להשכרת שטח עירוני פתוח, בעלות סמלית בלבד • כל הפרטים

המתחם המוצע בחצר קרלין לעריכת השמחות | הדמיה, באדיבות המצלם

חתונות הקורונה מולידות, עוד לפני שהתקיימו, יציאה מהקופסה לחלוטין, והוזלה אדירה של מוסד השמחות. את המחיר אולי ישלמו בעלי האולמות – אבל לציבור הרחב מדובר בהקלה אדירה.

אם בגור הכריזו על הוזלת השמחות כשהקורונה מסייעת להחליק את התקנות החדשות המוצעות לציבור, ובניו יורק הוחתמו כבר מעל 300 מחותנים על עריכת שמחות מוזלות במתכונת קורונה – לצמצום ההוצאות, מסתבר שגם בארץ הגיע הזמן ליוזמות עירוניות או מוסדיות שיאפשרו לקהל ליישם את הצמצום בלי לחוש בחסר כלשהו.

כך, בערב שבת פורסם בקרב חסידי קרלין סטולין כי מוסדות החצר שבביתר עילית, הודיעו על הכשרת מתחם מישורי בשטח פתוח המאפשר עריכת חתונה ל-100 איש בלבד, (גברים ונשים).

המוסדות יספקו כסאות ושולחנות, מחיצה וכסא כלה מפואר, 100 מנות קיטרינג לסעודה, מנות בר, שתיה קרה ותקרובת לפי הצורך, מלצרים שיגישו את המנות בכלים חד פעמיים איכותיים, תזמורת (אורגן ומערכת הגברה), וכמובן, חופה, חדר ייחוד, חדרי שירותים לאורחים, ברזי נטילת ידיים וניקיון המקום – שכולם כלולים במחיר.

המתחם יחל לפעול מיד לאחר חג השבועות (החל מח' בסיוון) ועד ל-ט"ו בתמוז תש"פ, כאשר המחיר לחבילה זו עומד על 14,000 שקלים, לשני הצדדים גם יחד – הוי אומר: חתונה ב-7,000 שקלים.

לפי הודעת המוסדות החבילה הינה סגורה, וללא אפשרות להוסיף ברמת המנות או התזמורת. כמו"כ מנהלי המוסדות מצהירים כי ייתכן ייקור קל במידה שתידרש אבטחה כדי לשמור על הנחיות משרד הבריאות.

מודעת ההרשמה שנשלחה לחסידי קרלין סטולין

המתחם האמור הוא ברחבת קרית החינוך 'בית ברכה' בביתר עילית, ברחוב רבי עקיבא בשכונת האתרוג. שימו לב, הרישום הוא מיום ראשון ועד יום רביעי השבוע, בלבד.

יוזמה מרתקת זו מצטרפת ליוזמת ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך וממונה אגף שפ"ע שלמה ברילנט ובשיתוף רשת המתנ"סים, לאור ההקלות בהגבלות ועל מנת להקל על בעלי השמחות, עיריית בית שמש תאפשר קיום חתונות ובר מצוות במגרש הספורט הסמוך למתנ"ס גוונים – בעלות סמלית בלבד.

גם בבית שמש ההרשמה כבר החלה וניתן לפנות לקביעת תאריך. יודגש כי במידת הצורך ולפי ההיענות יפתחו נקודות נוספות במרחב הפתוח בהם תתאפשר עריכת אירועים.

הודעת עיריית בית שמש

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אסטרטגיית היציאה היא בראש ובראשונה היא שיפור השירות לתושב. דווקא בימים כאלו אני שמחה שיש לנו את האפשרות לסייע לבעלי השמחות בעיר. אני מזמינה אתכם לבוא למגרש רחב הידיים ולחגוג חתונות ובר מצוות במינימום עלות וליד הבית. נמשיך לשרת את התושבים, אנחנו כאן בשבילכם, בשליחותכם ולמענכם".

הרב שלמה ברילנט: "התגייסנו כדי לתת כתף לבעלי השמחות ולנסות להקל עליהם במעט, תושבי העיר מוזמנים לבוא ולשמוח כאן בבית שמש. זו תקופה מורכבת לכולנו וזה הזמן שלנו כעירייה להתגייס יותר מתמיד כדי להקל ולסייע לתושבים".

3 תגובות ל: "קרלין מציגה: חתונה ב-7,000 שקלים למחותן"

  1. שוד לאור יום.140 שח למנה….טוב ככה זה כל החלוקות חסד .חלוקה חלוקה אבל יקר יקר

  2. כשחיים בצמצום, מתפתחים שיטות שאפילו אחלה יועצים לא היו מגיעים לתוצאות. מחיר שנותן חשק להתחתן שוב

  3. למנדי
    על איזה שוד אתה מדבר?
    הם נותנים הכל כולל בניית אוהל ושאר אביזרים כגון כסא כלה + ותזמורת וכו'

כתיבת תגובה