קרן הון סיכון מד. קוריאה מחפשת הזדמנויות השקעה בישראל

קרן ההון סיכון Yozma Group Korea תיזום מפגש עם סטארטאפיסטים ישראליים במטרה לעודד חברות ישראליות נוספות להסתכל על ההזדמנויות הפיננסיות והאסטרטגיות בדרום קוריאה

נשיא קוריאה הדרומית מון ג'ה אין עם הנשיא ריבלין | צילום: קובי גדעון, לע"מ

הנספחות הכלכלית של מינהל סחר חוץ – משרד הכלכלה והתעשייה בדרום קוריאה תארח ביום חמישי, 29.4, את קרן ההון סיכון Yozma Group Korea. יוזמה היא קבוצת השקעות המתמקדת ביחסי ישראל-קוריאה ולה קשרים ענפים במגזר העסקי והממשלתי בקוריאה. בין משקיעיה ניתן למצוא קונגלומרטים קוריאנים וכן שורה ארוכה של חברות תעשייתיות שמחפשות לא רק הזדמנויות השקעה אלא גם קשרים אסטרטגיים לטכנולוגיה חדשנית מישראל ומנועי צמיחה לתעשיה מסורתית.

במהלך המפגש, יציגו צוות המנהלים הקוריאנים של יוזמה, שותף קוריאני ומנכ"ל חברת סטראטפ ישראלית שגייסה כספים באמצעותה, את האסטרטגיה, הניסיון והתובנות מעבודה אל מול ובתוך השוק הקוריאני, במטרה לעודד חברות ישראליות נוספות להסתכל על ההזדמנויות הפיננסיות (גיוס השקעות) והאסטרטגיות (מציאת שותפים עסקיים ויכולות ייצור) בקוריאה.

הנספח הכלכלי וראש נספחות משרד הכלכלה והתעשייה בדרום קוריאה, יניב גולדברג: "הנספחות הכלכלית בדרום קוריאה אמונה על חיזוק קשרי המסחר, עידוד היצוא לקוריאה ומשיכת השקעות זרות ממנה לישראל. במסגרת זו, חברנו אל קרן ההון סיכון 'יוזמה' הפועלת בעיקר בענפי הביו, מדיקל, IT וייצור מתקדם אך פתוחה לשמוע גם מענפים אחרים המציגים חדשנות טכנולוגית. במסגרת המפגש, ניתן יהיה לבקש פגישות עם מנהלי הקרן וזוהי הזדמנות טובה לחברות ישראליות להיחשף להזדמנויות עסקיות בדרום קוריאה, לרבות הזדמנויות השקעה מצד חברות קוריאניות בשוק הישראלי"

ההרשמה למפגש בקישור זה. אישור הפגישה מותנה בשיקול דעת יוזמה בלבד. האירוע לקהל ישראלי בלבד וייערך בחלקו בשפה האנגלית ובחלקו בעברית.

כתיבת תגובה