ראש עיריית קרית גת רוצה להציל את החרדים ממפגעים

באורח פלא שבוע אחרי שספג מכה קשה כשנודע לו ששר הפנים אריה דרעי, החליט להעביר את השטח במערב קרית גת למועצה אזורית שפיר, אבירם דהרי, ראש עיריית קרית גת יוצא למאבק "בעד" הציבור החרדי…

קרית גת. צילום :Rostislav Glinsky | שאטרסטוק

עוד לא עבר שבוע מאז הודיע שר הפנים אריה דרעי, כי קיבל החלטה שהשטח במערב קרית גת עליו ניתן לבנות כעשרת אלפים יח"ד יועבר למועצה אזורית שפיר, וכבר החלו החריקות הראשונות.

כפי שכבר פרסמנו ב'ביזנעס', הניזוק המרכזי מההחלטה הזו הוא ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי, שבמשך שנים רבות לטש עיניים לשטח זה, בעיקר בגלל אזור התעשיה הצמוד אליו. אולם דרעי הגיע למסקנה כי דהרי לא יקצה את כל הבניה לציבור החרדי וקיבל את ההחלטה שהשטח יועבר לשפיר.

דהרי לא ממהר להרים ידיים ובמכתב ששלח לדרעי תחת הכותרת: "קריאה להצטרפות הציבור החרדי למאבק נגד הקמת תחנת כח ואתר חרסית ממערב לקרית גת", מציין דהרי בהתחלה כי בשם עיריית קריית גת ותושביה אבקש לברך אותך על החלטתך הברוכה לקדם בניית 10,000 יחידות דיור לציבור החרדי ממערב לקריית גת במתחם שתוכנן ע"י עיריית קריית גת ואשר עבר את שלב ההפקדה בתומ"ל.

וכאן מגיעה העקיצה של דהרי, "עיריית קריית גת תושביה והבאים בשעריה, קוראים לציבור החרדי באמצעות המפלגות החרדיות המייצגות אותם בממשלת ישראל, להצטרף למאבק שמנהלת עיריית קריית גת כנגד שני מגה – מפגעים המתוכננים להקמה ממערבה של העיר קריית גת".

והוא מפרט: "למותר לציין את חשיבות מאבק זה, שמנהלת עיריית קריית גת, לאיכות חייו ולבריאותו של הציבור המתעתד לגור ממערבה של העיר קריית גת: תחנת כח 360 מגה-וואט – בגבולו של המתחם "החרדי" נשוא החלטתך, ואתר כריית חרסית ענק – בתוך המתחם "החרדי" נשוא החלטתך

דהרי מתנסח כמו דיפלומט, "למותר לציין את חשיבות מאבק זה, שמנהלת עיריית קריית גת, לזמינות הקרקע המיועדת לבניית אלפי יחידות הדיור עבור הציבור החרדי ממערבה של העיר קריית גת". את המכתב הוא מסיים במילים: "לאור חשיבות ודחיפות הנושא, אודה לכבודו אם ימנה איש קשר מטעמו לניהול המאבק בצורה יעילה ומשותפת".

ולנו נותרה רק שאלה אחת קטנה: מדוע נזכר דהרי להתריע על שני המפגעים הנוראיים הללו רק עכשיו אחרי שנודע לו שהשטח יועבר למועצה אזורית שפיר, מדוע כשהוא חשב שהוא יהיה זה שיקבל את המגרש לא שמענו ציוץ אחד שלו בנושא.

סתם נקודה למחשבה.

כתיבת תגובה