רגע לפני הבחירות: כל הסודות של הקמפיינרים נחשפים

קמפיין יהדות התורה בחירות 2019 מועד ב' | תמונה: אילוסטרציה

בתחילת החודש סערו הרשתות החברתיות בגלל עוד סרטון נוטף שנאה לחרדים שהעלה יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד. הסרטון הפרובוקטיבי שמתעד כביכול את הנכתב בקבוצת ווטסאפ של חברי הקואליציה של נתניהו הוצגו חברי הכנסת החרדים כחמדנים שרוצים לקחת את כל הכסף של המדינה לטובת החרדים.
בתוך שעות ספורות ובאופן די מפתיע מפלגת יהדות התורה מיהרה להעלות סרטון תגובה בסגנון זהה, בו הם צופים פני עתיד את התפרקות כחול לבן וגם את הדחה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ שמואשמת בהדלפות מתוך חדרי הישיבות של המפלגה. גם מטה הקמפיין של מפלגת ש"ס הוכיח בבחירות אלה, כי הוא מחובר למדיות החברתיות ולקצב האירועים המהיר של תקופת הבחירות.

השינויים בדפוסי צריכת החדשות והמידע, מחייבים גם את המפלגות החרדיות להתעדכן ולהתאים את עצמם. צוותי הקמפיינים כוללים יותר ויותר אנשי מקצוע צעירים ומעודכנים.

העניין הרב בנעשה מאחורי הקלעים של הקמפיינים, הביא את מיזם התוכן החרדי 'סמארטי' בשיתוף פעולה עם המכללה המובילה ללימודי פרסום ותקשורת חזותית בציבור החרדי 'בית פרוג', להפיק פאנל מיוחד שיעסוק בדיוק בנושאים אלה. הפאנל בהשתתפות אנשי מקצוע מיהדות התורה וש"ס, מיועד לפרסומאים, מעצבים, אנשי קריאייטיב, דיגיטל וכל מי שמתעניין בתחום הפרסום ורוצה ללמוד עוד על שיטות הפרסום הפוליטי.

את הפאנל ינחה מנהל מגמת פרסום במכללת פרוג הפרסומאי והמרצה מנדי פרומר, וישתתפו בו דובר מפלגת ש"ס אשר מדינה, לצידם של יועץ התקשורת אבי גרינצייג ואיש הדיגיטל יוני אייזנשטיין מיהדות התורה, שיתפנו מניהול הקמפיין האינטנסיבי ויבואו לחשוף סודות מאחורי הקלעים של הפרסום הפוליטי.

הפאנל ייערך ביום שלישי כ"ו אב (27.8) במרכז אחים ליזמות ועסקים ברחוב רבי עקיבא 86 בבני ברק בשעה 19:00. הכניסה ללא תשלום בהרשמה מראש: להרשמה מהירה, לחצו כאן!

כתיבת תגובה