'רוגובין' רכשה כ-50% ממתחם משרדים ותעסוקה בקרית אריה

שלמה נדל"ן מכרה לקבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-15 דונם, בקריית אריה, פתח תקווה • בתמורה לסך של כ-46 מיליון שקלים • השותפות יפעלו לתכנון וייזום משותף של מתחם תעסוקה ומשרדים, לצורך השכרתו כנכס מניב

הקרקע בקרית אריה | צילום אווירי: עזרא לוי

שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה מדווחת כי מכרה לקבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-15 דונם, בקריית אריה, פתח תקווה, וזאת, בתמורה לסך של כ-46 מיליון שקלים. לפיה ההודעה, בכוונת השותפות – שלמה נדל"ן וקבוצת רוגובין לפעול לתכנון וייזום משותף של מתחם תעסוקה ומשרדים, לצורך השכרתו כנכס מניב בבעלות משותפת של החברות.

שלמה נדל"ן החלה בעבודות חפירה ודיפון בנכס והיא פועלת לקבלת היתר בנייה להקמת מבנים בשטח עילי של כ- 41 אלף מ"ר המיועד בעיקרו למשרדים. בנוסף, בכוונת השותפות לפעול לקבלת זכויות בנייה נוספות בנכס בשטח של לא פחות מ-80 אלף מ"ר.

כתוצאה ממכירת הזכויות בנכס, צפויה ש.י.ר שלמה נדל"ן לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון רווח מעליית ערך (לאחר השפעת הוצאות מסים נדחים) בסך של כ-12 מיליון ש"ח.

ישראל רייף, יו"ר שלמה נדל"ן ציין: "אנו שמחים מאוד על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצת רוגובין. העסקה הינה עסקה חשובה ומשמעותית מבחינתנו והינה חלק מאסטרטגייה של החברה להשבחה וייזום של נכסים והשכרתם לצדדים שלישיים. שלמה נדל"ן פעלה לשינוי התב"ע החלה על הנכס מתעשייה לתעסוקה ומשרדים ותמשיך לפעול יחד עם קבוצת רוגובין על מנת ליזום את הנכס כנכס מניב".

לדבריו, "הנכס כמובן עונה על כלל הקריטריונים הנדרשים במסגרת האסטרטגיה של שלמה נדל"ן: מיקום טוב מאוד בעיר מרכזית, נגישות לנתיבי תנועה עיקריים ולתחבורה ציבורית, באזור מתפתח מאוד".

ש.י.ר שלמה נדל"ן בע"מ הינה חברה פרטית מדווחת, בבעלות משפחת שמלצר. החברה הוקמה בשנת 2007 במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן ולאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן המניב ובתחום המלונאות בישראל ובאירופה בדגש על גרמניה. נכסי החברה בישראל ממוקמים בעיקר במרכז הארץ.

פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות באירופה מתרכזת בעיקר בערים מרכזיות – פרנקפורט, ברלין, מנהיים ומדריד, בהן קיימת פעילות כלכלית ותיירותית ענפה. במסגרת זו עוסקת החברה באיתור ורכישה של נכסים מניבים ונכסים מלונאים שבכוונתה לשפץ, לשדרג ולהפעיל כנכס מלונאי במשולב עם מתחמי משרדים ומבנים מסחריים.

קבוצת רוגובין הינה קבוצת חברות פרטיות, בבעלות משפחת רוגובין. הקבוצה החלה פעילותה בשנת 1936. הקבוצה מתמחה בייזום והחזקת נדל"ן מניב. בשנים האחרונות פעילות החברה מתרכזת בעיקר במרכזי הערים בגוש דן, בדגש על מתחם הבורסה ברמת גן בה לחברה החזקות משמעותיות כגון מגדל רוגובין תדהר, מגדל ספיר וכן מגדל רוגובין אקרו (בית דפי זהב לשעבר). בנוסף מחזיקה הקבוצה, יחד עם שותפים, בנכסים ברעננה (הייטק פארק), בהרצליה (רוגובין ריט 1) וכן במרכזי מסחר בנתניה, יבנה, גבעת שמואל ושרונה, ת"א.

כתיבת תגובה