רוצים קולה בתוך הסלט? מה דעתכם על רוטב קולה?

הקולה הוא הצמח עליו מתבסס "טעם החיים" של 'קוקה קולה'. אבל בעוד שהמשקה כולל תרכובות סינתטיות שונות, הצמח מאה אחוז טבעי ואתם יכולים לגדל אותו לבד, בבית, בגינה או במרפסת

צמח הקולה עם תפרחת אופיינית. צילום: | יח"צ

בשורה לאוהבי טעם הקולה: מעכשיו אפשר ליהנות מהטעם האהוב במשקאות חמים וקרים, סלטים, תבשילים ורטבים בלי נקיפות מצפון ועם תרומה לבריאות. צמח הקולה הוא צמח תבלין חדש של משתלות 'חישתיל' שניתן לגדל בגידול עצמי בגינה, במרפסת או על הגג.

עלי הצמח בעלי טעם וארומה ייחודיים של קולה. את מקום המרכיבים הסינתטיים שמצויים במשקה המוכר מחליפים עלים טריים. צמח הקולה גדל בצורה חזקה וזקופה עד לגובה של 110 ס"מ! צבע העלים ירוק ובקיץ הוא פורח עם פרחים צהובים. ניתן לשתול אותו בכל השנה ומומלץ למקם אותו בשמש מלאה.

צמח הקולה מצטרף לסדרה של צמחי תבלין חדשים לגידול שהשיקה חישתיל עצמי עם טעמים מקוריים שמעשירים את המטבח. כולם כוללים כמובן רק מרכיבים בריאים ותזונתיים. הסדרה כוללת את צמח תבלין הפטרייה, שמאפשר ליהנות מטעם הפטריות בצורה זמינה; סליקורניה – להמלחת מאכלים בצורה טבעית; כוכב ריחני עם ניחוח של אפרסק; תבלין "אש הדרקון" – הסחוג של המזרח הרחוק, כוסברה ויאטנמית – "התרד של המזרח" ופנטסטיק – פלפל שגדל על עץ. את צמחי התבלין ניתן להשיג במשתלות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה