רחובות חדשים בבית שמש: הסולם פינת הגרמי"ל לפקוביץ'

ואלה שמות • ועדת השמות העירונית של עיריית בית שמש התכנסה השבוע בכדי לדון בשמות הרחובות בשכונת רמת אברהם שצפויה להתאכלס בקרוב. שימו לב לשמות החדשים של רחובות השכונה

אבוטבול לצד מפת העיר המתרחבת. צילום: דוברות עיריית בית שמש

עם התקדמות הבנייה בשכונת רמת אברהם בבית שמש, שכונה בה נבנות עתה קרוב לאלף יחידות דיור, ומאושרות בה עוד אלפי יחידות דיור נוספות, התכנסה וועדת השמות העירונית של עיריית בית שמש בכדי לדון בשמות הרחובות בשכונה החדשה.

ועדת השמות העירונית אישרה לבקשתו של סגן ראש העיר, שמואל גרינברג, שמות רחובות על שמם של מרן הגרמי"ל לפקוביץ' זצ"ל, ראש ישיבת פוניבז' לצעירים, ועל שמו של הגה"צ רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל אב"ד רמת השרון. בין השמות שאושרו גם רחוב 'בעל הסולם' שצפוי להיות אחד הרחובות המרכזיים בשכונה החדשה. רחוב זה על שמו של הגה"ק רבי יהודה לייב הלוי אשלג זצ"ל בעל 'הסולם' על הזוהר הקדוש.

יושב ראש ועדת השמות, ראש העיר משה אבוטבול קיבל את הבקשה, ואמר כי שמותיהם של גדולי ישראל אלה יפארו את השכונה החדשה יחד עם גדולי ישראל נוספים כמו מרן הגרי"ח זוננפלד זצ"ל רבה של ירושלים, והגאון רבי ישראל גרוסמן זצ"ל בעל ה'אבן ישראל' ומגדולי הפעילים למען לימוד התורה של העם שבשדות.

יצוין כי שכונת רמת אברהם עצמה נושאת את שמו של יושב ראש דגל התורה אברהם רביץ ז"ל שעשה רבות עבור ההתיישבות החרדית בבית שמש לפני יותר מעשרים שנה, בעת ששימש כסגן שר השיכון ועשה רבות למען הקמת השכונות החרדיות הראשונות בעיר.

תגובה אחת ל: "רחובות חדשים בבית שמש: הסולם פינת הגרמי"ל לפקוביץ'"

  1. הגרי"ח זאננפעלד זצ"ל בגולובנציץ? רמת אברהם ע"ש חבר כנסת?

כתיבת תגובה