ריקול ל-760 קיה ספורטאז' משנת ייצור 2005-2008

חברת 'טלקאר' הודיעה כי שלחה הודעת תיקון חוזר (ריקול) למאות אזרחים המחזיקים בקיה ספורטאז' – בגלל חשש להיווצרות קורוזיה שעלולה לגרום לקצר ולהתלקחות בתא המנוע

קיה . StockStudio | שאטרסטוק

יצרנית הרכב חברת KIA הודיעה למפיציה לבצע הודעת תיקון חוזר (ריקול), לבעלי רכבי קיה ספורטאז' שיוצרו בין 5.2009 ל-8.2007.

זאת, לאחר שהתברר כי יש צורך בבדיקה ובמידת הצורך בהחלפה של כיסוי המחבר או החלפת היחידה ההידראולית (HECU) ברכבים אלו. מהנדסי קיה מצאו כי קיים חשש לאטימה לקויה במחבר היחידה ההידראולית והיווצרות קורוזיה כתוצאה מחדירה של לחות המעורבת במלח כביש העלולה לגרום לקצר במעגל המודפס ולהתחממותו. התקלה, במקרי קיצון, אף עלולה לגרום להתלקחות בתא המנוע. במקרים מסוימים נורית חיווי ESC יכולה להאיר בלוח המחוונים.

מספר כלי הרכב שנקראו למוסך בישראל עומד על 760.

לכל בעלי הרכבים המושפעים תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן או לבדוק באתר האינטרנט http://recall.kia-israel.co.il, שיחת חינם בטל' מס' 1-800-377-775.

את התיקון ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.kia-israel.co.il תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

משך התיקון יעמוד על כשעתיים.

כזכור, על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את הקריאה החוזרת תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

 

כתיבת תגובה