"רכב השנה" בארה"ב מגיע לישראל: פורד 250-F

'דלק מוטורס' משיקה את F-250 FORD העוצמתי, שנחשב ל'רכב השנה' בארה"ב • שלש גרסאות גימור לרכב בעל העוצמתיות האדירה של מנוע הטורבו-דיזל v8, בנפח 6.7 ליטר עם 450 כ"ס ומומנט של 129 קג"מ ותיבה בעלת 6 הילוכים אוטומטיים • מה תבחרו, קבינה וחצי או קבינה כפולה?

פורד f250 | צילום: יצרן

'דלק מוטורס' משיקה בישראל את הטנדר "הכי אמריקאי, חזק ונוח שיש" כלשונה – F-250 FORD. רק לאחרונה נבחר הטנדר, שנחשב לעוצמתי בקטגוריה, לרכב השנה בארה"ב.

למכונית מנוע טורבו דיזל עוצמתי, v8, בנפח 6.7 ליטר עם 450 כ"ס ומומנט של 129 קג"מ ותיבה בעלת 6 הילוכים אוטומטיים.

בתא הנוסעים תמצאו עד 6 מקומות ישיבה עם ריפוד מושבים יוקרתי בעור שחור או בז' ומושב נהג חשמלי מתכוונן ל-10 כיוונים.

'דלק מוטורס' תציע את הטנדר בשלוש גרסאות כשכולן עשויות מגוף אלומיניום קל וקשיח. XLT ו-LARIAT עם קבינה וחצי, גרסאות המיועדות לאלו שאינם זקוקים ליכולת העמסה גבוהה ומעדיפים נוחות נסיעה גבוהה יותר וגרסת LARIAT נוספת עם קבינה כפולה.

לשלוש רמות הגימור כושר העמסה של מעל טון, אמבטיות מקוריות תוצרת פורד, לוקרים בגלגלים הקדמיים (נועלי טבור) המאפשרים שילוב וניתוק הגלגלים הקדמיים, ורמות אבזור מתקדמות בכל ההיבטים.

בנוסף לכך, קיים ברכב מרכז הודעות המציג את נתוני מחשב הדרך ומידע לגבי נהיגת שטח כגון זווית הרכב, מעלות סיבוב הגלגל ועוד;

הדגם החדש כולל מערך בטיחות מקיף: שש כריות אוויר הכוללות מערכת וילונות צד Safety Canopy; קורות בדלתות להגנה מפגיעות צד; בלמי דיסק מאווררים (לכל ארבעת הגלגלים) עם סיוע כוח ומערכותSRW, RSC ו – ABS; מערכת בטיחות לזיהוי והתרעה בפני תאונות דרכים (בהתקנה מקומית); מערכת SOS, המשחררת את נעילת הדלתות ומפעילה את הצופר והבהוב נורות חירום בעת פתיחת כרית אוויר; נקודות עיגון אחוריות עבור מושבי בטיחות לילדים בשורת המושבים השנייה; התרעת דלתות פתוחות ובלם חניה שאינו משוחרר; מערכת MyKey – מערכת המאפשרת תכנית הגבלת מהירות ועוצמה מרבית של מערכת השמע ועוד.

ה-F-250 מגיע עם מערכת הנעה 4X4 בעלת פיקוד חשמלי; נעילת דיפרנציאל חשמלית; דוושות בעלות כוונון חשמל ועוד.

בהופעה החיצונית: חישוקי אלומיניום יצוק 18" עם חיפוי של ברגי הגלגל בציפוי כרום; מדרכי צד "6 בגימור כרום; מדרגה היוצאת מדלת המטען לעליה קלה; מראות צד כפולות בעלות פיקוד חשמלי וזרועות נפתחות טלסקופיות, מחוממות, עם מהבהבי פניה ותאורת גישה LED; תאורה חיצונית בארגז המטען – משולבת עם פנס הבלימה העילי המרכזי; ארגז מטען – בעל חיפוי המונע החלקה; ארבעת ווי קשירה בתצורת D; 2 טבעות גרירה מלפנים; הכנה להתקן וו גרירה.

בנוסף לכל האבזור הקיים ברמת הגימור XLT, תוכלו למצוא ברמת האבזור LARIAT: מערכת שמע מקורית B&O (מבית HERMAN KARDON) עם רדיו, נגן תקליטורים, MP3, 10 רמקולים, סאב ובקרי הפעלה מגלגל ההגה; מערך מצלמות מקיף 360 מעלות; בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוויר למושבים האחוריים; חלון אחורי נפתח באופן חשמלי לצד; סוככי שמש עם מראות מוארות; גלגל הגה יוקרתי מצופה עור; חמישה מושבים – נהג + ארבעה נוסעים; מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי ל-10 מצבים; ריפוד מושבים יוקרתי בעור שחור או בז' לבחירה; החלק העליון של מראות הצד בצבע הרכב.

בנוסף, תוכלו למצוא ברמת האבזור LARIAT בגרסת הקבינה הכפולה, גם כניסה ונעילה ללא מפתח; לחצן התנעה; כוונון חשמלי לגלגל ההגה; חימום וקירור למושבים; שלושה זכרונות למושב הנהג, כולל כוונון דוושות ומראות צד; בקרת שיוט מסתגלת; התראה בפני התנגשות חזיתית עם סיוע בבלימה וחלון שמש פנוראמי.

האחריות תינתן ל-36 חודשי אחריות או 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). אחריות מורחבת למערכת ההנעה והגיר למשך 60 חודשים ו/או 100,0000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית של דלק מוטורס: "ה-250-F מצטרף לאחיו הגדול והמצליח, על-מנת להכניס נהגים נוספים למשפחת ה-F המצליחה. ה-250 שומר על תכונות סוס העבודה של אחיו הגדול, באריזה קצרה יותר (בגרסת הקבינה וחצי) קלה יותר, עם תא נוסעים יוקרתי, נוחות נסיעה של מכונית פרטית, והכרה מלאה במע"מ ושווי שימוש אפס"

מחירון (המחירים לא כוללים מע"מ)

XLT קבינה וחצי – 225,000 ₪

LARIAT קבינה וחצי – 240,000 ₪

LARIAT קבינה כפולה – 260,000 ₪

כתיבת תגובה