רכב: מנהל שיווק חדש למותגי היוקרה

שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, הודיע היום על מינוי אלון גולדמן כמנהל השיווק של מותגי BMW ו-MINI

אלון גולדמן מנהל שיווק במוו ומיני | צילום: גדי סיארה

אלון גולדמן, מנהל התקשורת השיווקית של חטיבת סיאט, מבית צ׳מפיון מוטורס, מונה בימים אלה לנהל את השיווק של מותגי BMW ו-MINI בדלק מוטורס.

גולדמן (36), ניהל בעבר את תקציבי הפרסום של דלק מוטורס, בשני משרדי פרסום שונים. גיתם (BMW ו-MINI) ובאומן בר ריבנאי (מאזדה ופורד) והיה ממובילי האסטרטגיה הפרסומית, שהיום מרוכזים כולם תחת קורת גג אחת.

בתקופתו בסיאט, הוביל גולדמן את השקת הדור החמישי של איביזה החדשה, השקת סיאט ארונה והיה ממובילי פרויקט אתר הסחר של המותג. בתקופתו הגדילה החטיבה את היקף המכירות ולראשונה אף התברג המותג בין המותגים הנמכרים ביותר בישראל.

זהו המעבר השני של דרג ניהולי, מקבוצת צ׳מפיון מוטורס לקבוצת דלק מוטורס. לפני כ-5 שנים עבר ברק כהן, אז מנהל חטיבת אאודי, לנהל את חטיבת היוקרה של המותג הגרמני, תפקיד בו הוא מחזיק גם כיום.

לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ו-MINI בדלק מוטורס: "אנו מברכים על הצטרפותו של אלון לדלק מוטורס. לזכותו של גולדמן, מעבר להיכרותו ועבודתו המוקדמת עם המותגים  BMWו- MINI, ניתן לזקוף גם מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים אשר הוביל בצ'מפיון מוטורס ומאחלים לו הצלחה רבה איתנו בהמשך."

אלון גולדמן: "עבורי זו הגשמת חלום וסגירת מעגל אישי ומקצועי. אני נרגש לנהל את השיווק של אחד המותגים הנחשקים בעולם, מותג הרכב היחיד, שעומד מאחורי ההבטחה ״חוויית הנהיגה המושלמת״, ביבואן עם מסורת מפוארת ולצד אנשי השיווק המוכשרים בענף.  אני מודה לשחר וברק על האמון ומאחל הצלחה רבה לקבוצת צ׳מפיון מוטורס ולחטיבת סיאט ישראל.״

כתיבת תגובה