רנו ממשיכה להשיק דגמים חדשים: תגידו היי לקוליאוס

חברת 'קרסו מוטורס' – יבואנית רנו, החלה בשיווק בישראל של רנו קוליאוס – קרוסאובר בעיצוב חיצוני יוקרתי עם נוחות ומרחב הגדולים בקטגוריה • לדברי החברה, צריכת הדלק של הרכב מאוד חסכונית ועומדת על 5.5 ליטרים דלק למאה קילומטרים

רנו קוליאוס | צילום: באדיבות יצרן

חברת 'קרסו מוטורס', יבואנית רנו (וניסאן, דאצ'יה ואיפיניטי בישראל) הודיעה, כי החלה בשיווק רנו קוליאוס: "קרוסאובר בעיצוב חיצוני יוקרתי, עם נוחות ומרחב הגדולים בקטגוריה ומנוע חסכוני בדלק", כלשון הודעת החברה.

קוליאוס ייכנס לעולם רכבי הפנאי-שטח הצפוף, כשבאמתחתו מנוע טורבו דיזל 1.75 ליטר ו -150 כ"ס. במכונית החדשה, משודכת תיבת הילוכים רציפה CVT, עם 7 יחסי העברה. לטענת היצרנית, צריכת הדלק "חסכונית מאוד עם 5.5 ליטר דלק ל-100 ק"מ".

הקוליאוס מגיע עם אבזור פנימי מרווח, ל-5 נוסעים ומרחק סרנים של 270 ס"מ – גדול במעט מהממוצע בקטגוריה.

הרנו החדשה תשווק בגרסה אחת ובה גג פנוראמי נפתח חשמלית, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי 7", חיישני חנייה היקפיים עם מצלמה אחורית, חישוקי אלומיניום 18", בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, קיפול מראות חשמלי ועוד.

בפן הבטיחותי תפגשו, בלימה אוטונומית וניטור מרחק מלפנים, התראת סטייה מנתיב, זיהוי שטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית.

לדברי רועי שחורי, סמנכ"ל 'קרסו מוטורס' ומנהל חטיבת רנו: "אנו שמחים לצרף דגם חדש נוסף, למשפחת הדגמים של רנו. הקוליאוס משתייך לקטגוריית הקרוסאוברים הגדולה והצומחת בישראל. עם מידות גדולות ומרווחות, אבזור עשיר ומתקדם, עיצוב יוקרתי ומנוע דיזל עוצמתי וחסכוני  – לקוליאוס יתרון משמעותי בקטגוריה".

המחיר: 164,990 ₪

בחודש הבא – הקוליאוס תגיע לנסיעת מבחן במדור הרכב של 'ביזנעס'.

אנחנו מחכים.

תגובה אחת ל: "רנו ממשיכה להשיק דגמים חדשים: תגידו היי לקוליאוס"

  1. למה אין יותר תמונות של הרכב מבפנים למשל?

כתיבת תגובה