רשת מזון חדשה לציבור החרדי. תמנה בשלב הראשון 17 סניפים

רשת השיווק 'יינות ביתן' שהפכה אחרי רכישת 'מגה' לרשת המזון השנייה בגודלה בישראל משיקה רשת שיווק חדשה למגזר החרדי בשם 'שוק מהדרין'. הרשת תכלול בשלב הראשון 17 סניפים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ

אחד הסניפים ברשת שוק מהדרין מקבוצת יינות ביתן | צילום: יח"צ

שחקן חדש נכנס לשוק הקמעונאות החרדי שכבר ידע לא מעט רשתות שיווק ייעודיות. הפעם הגיע תורה של 'יינות ביתן', רשת השיווק השנייה בגודלה בישראל, שמשיקה רשת מזון חרדית חדשה בשם 'שוק מהדרין'.

יינות ביתן הולכת בגדול ובשונה מרשתות שיווק שעלו וירדו בעבר בריכוזים החרדיים, פותחת בבת אחת 17 סניפים שיפעלו בין השאר בערים החרדיות: ירושלים, בית שמש, פתח תקווה, אלעד, מודיעין עילית ועוד. למעשה, הרשת החדשה מתבססת על סניפי מגה וזול בשפע קיימים שעברו שדרוג ומיתוג מחדש. ביינות ביתן אמרו הערב כי שוק מהדרין תביא את "בשורת הצרכנות ההגונה והחסכונית לכל בית חרדי".

קבוצת ביתן שהיא כאמור קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל, מונה נכון לעכשיו כ-200 סניפים בפריסה ארצית. ברשת אומרים כי הם מאמינים בערכים ובמסורת ומתנהלים בהתאם. מי שעומד בראש הרשת הוא איש העסקים נחום ביתן, אדם מסורתי ובעל יחס חם למסורת ששומר שבת ומקפיד שעסקיו לא יחללו את השבת.

עוד מתייחסים שם לציבור החרדי ואומרים כי "הצרכן החרדי נחשב גדול ומרכזי". סניפי הרשת החרדית

הותאמו במיוחד לצרכי הצרכן החרדי. הרשת תתחרה ישירות ב'רמי לוי מהדרין', ב'אושר עד', ב'יש' וב'ויקטורי מהדרין'. ההערכות בשוק הן כי ההכרזה על רשת מזון ייעודית וההסבה של מספר כה גדול של סניפים בבת אחת, עשויה להשפיע על שוק הקמעונאות החרדי.

כתיבת תגובה