רשת ACE נערכת להנפקה ראשונית בבורסה

בעלת השליטה בחברה היא קדמה קפיטל והחברה תגייס כ-100 מיליון שקל במניות. ACE מנהלת מותגים מהחזקים בישראל

הבורסה בתל אביב | צילום מרים אלסטר פלאש 90

ACE קפיטל קמעונאות, הרשת המובילה בתחום מוצרים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב, פרסמה היום את טיוטת התשקיף והחלה ב- Road Show בקרב הגופים המוסדיים בישראל לקראת ביצוע הנפקה ראשונית של מניות בבורסה של תל אביב.

בעלת השליטה בחברה היא קדמה קפיטל, שהשלימה במרץ 2017 את רכישת החברה מידי אלקטרה מוצרי צריכה, בתמורה לסך במזומן של 145 מיליון שקל ושווי עסקה של כ–190 מיליון שקל. אורי עינן, אחד משלושת השותפים המייסדים של קרן קדמה משמש כיו"ר דירקטוריון החברה.

ACE, המנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, איציק אוזנה, פועלת בתחום הקמעונאות ומציעה מגוון מוצרים איכותיים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב, באמצעות רשת חנויות המופעלת על ידי החברה ומונה 29 סניפים הפעילים במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. ACE משמשת One Stop Shop עבור כ-850,000 לקוחות בממוצע המבקרים בסניפי החברה בחודש, במגוון רחב של קטגוריות ומציעה אלפי מוצרים בשטחי מסחר המשתרעים על פני כ-55 אלף מ"ר.

ACE מנהלת מותגים מהחזקים בישראל, ACE  – בהתאם לרישיון זכיינות לשימוש במותג מכוח התקשרות עם החברה העולמית, המנהלת מעל 5,000 חנויות בכ-60 מדינות, ו- Auto Depot, המותג המוביל בישראל בתחום מוצרי הרכב. בנוסף, מפעילה החברה מפעל באשדוד בו מיוצרים ארונות וחדרי ארונות המותאמים אישית לדרישות ולצרכי הלקוחות ונמכרים בסניפי ACE ובאתר הסחר המקוון של ACE תחת המותג "ספץ".

תמורת ההנפקה תשמש לשיפור בסיס ההון ולפירעון הלוואות, באופן שיאפשר לחברה לבצע השקעות בצמיחה, לרבות בדרך של רכישות סינרגטיות, אשר יאפשרו לרשת לנצל את הידע המקצועי  והיכרות ההנהלה עם תחום הקמעונאות בקטגוריות השונות של שדרוג הבית, החצר והרכב.

ל-ACE, המעסיקה כ-900 עובדים, מחזור מכירות של כ-580 מיליון שקל, EBITDA של כ-42 מיליון שקל, המהווה כ-7% מסך ההכנסות, ורווח נקי כ-24 מיליון שקל. החברה דיווחה ב-2017 על גידול של כ-4.7% בפדיון, ושל כ-3.8% בפדיון חנויות זהות.. בעקבות התמקדות ההנהלה ברווחיות, סגירת סניפים מפסידים ומהלכי התייעלות שונים, הרווח הנקי גדל בשנתיים האחרונות בכ-70%.   

כתיבת תגובה