שאיבת ביוב – הפתרון לפתיחת סתימות מורכבות

סתימות ביוב הן מצב בלתי נעים ובגללן איננו יכולים לעבור לסדר היום. גם הסתימה הקלה ביותר עלולה לערער את שגרת חיינו, כי כאשר המים מצטברים בחדר האמבטיה או בכיור המטבח, איננו יכולים להתנהל כראוי בבית הפרטי שלנו. אז נכון, לפעמים אפשר לפתוח את הסתימה באמצעות החומרים שיש לנו בבית, אבל במקרה של סתימת ביוב קשה, אין מנוס מלקרוא לאינסטלטורים מקצועיים ומיומנים.

אינסטלטור בפעולה, באדיבות FREEPIK

מה יש לנו בבית?

נתקעתם עם סתימה בבית? קבלו כמה טיפים לפתיחת סתימה ביתית:

  • שופכים מים חמים – לפעמים כל מה שיש לעשות הוא לשפוך מים חמים לתוך הכיור או חדר האמבטיה כדי להמיס את החומרים הסותמים את הצנרת ולגרום להם להמשיך הלאה. במקרה זה מומלץ להרתיח קומקום מים ולשפוך את המים בקצב של 3 או 4 פעימות.
  • לא עוזר? נסו תערובת של חומץ וסודה לשתייה – אם מים בלבד אינם ממיסים את החומרים הסותמים את הצנרת, כדאי לנסות לשפוך מעט סודה על פתח הניקוז, על הסודה לשפוך מעט חומץ ואז לסיים את הפעולה עם שפיכת מים רותחים. התערובת של המים והסודה יכולה לסייע בביצוע הפעולה.
  • פותחים סתימה באמצעות קולב בגדים – כן, כן קולב הבגדים שלכם יכול לסייע בפתיחת הסתימה. כל שנדרש מכם לעשות הוא לגשת לארון הבגדים ולמצוא קולב שאינכם צריכים. לאחר מכן, עליכם ליישר את הקולב ולהשאיר את הוו. יש לפתוח את פתח הניקוז של האמבטיה או המטבח ולתחוב את הקולב אל תוך הפתח במטרה "לדוג" את הפסולת החוסמת את הצנרת.

כמובן, שיטות אלה נועדו לפתיחת סתימה קלה. אם אתם סובלים מסתימה קשה, יש צורך לקרוא לאינסטלטורים כדי לבצע שאיבות ביוב בתל אביב באמצעות משאית מיוחדת הנקראת ביובית.

מתמודדים עם הסתימות בעזרת חברה מקצועית

חברת ביובית – שירותי ביובית ואינסטלציה היא חברה מנוסה ומקצועית המספקת מגוון רב של שירותים בתחום האינסטלציה. כאשר יש סתימת ביוב רצינית מגיעה החברה אל המקום על מנת לטפל בבעיה במהירות האפשרית. הצוות המקצועי של החברה מביא עמו את הביובית, מחבר את צינור היניקה שלה אל פתח הביוב ושואב את תכולת הביוב. בסיום הפעולה יש צורך לבצע פינוי של השפכים אל מקום שהוגדר מראש על ידי המשרד להגנה על איכות הסביבה. הצוות מכיר את כל מקומות פינוי השפכים המוכרים כחוק ומפנה את השפכים רק למקומות שהוגדרו כמותרים. כך שלאחר שהביובית עוזבת את הדירה או המפעל, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהפינוי יתבצע כהלכה, מבלי לפגוע בסביבה.

כתיבת תגובה