שביתת עובדי המנהל והמשק בבתי החולים תימשך גם מחר

השביתה של 13 אלף העובדים ב-30 בתי החולים, שאליה הצטרפו גם עובדי משרד הבריאות ולשכות הבריאות, תימשך גם מחר (ד') • לא יינתנו שירותי אדמיניסטרציה, אחזקה, ניקיון, מטבח וכוח עזר, למעט במחלקות שקשורות לפעילות רפואית דחופה • יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי: "הגיע הזמן להתייחס לאוכלוסייה שקופה זו, שמקופחת חרף פועלה הרב. המפתח לפתרון נמצא אצל הדרג המקצועי במשרד האוצר"

עובדי ניקיון ותחזוקה | צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

שביתת עובדי המנהל והמשק ב-30 בתי החולים הממשלתיים ועובדי משרד הבריאות ולשכות הבריאות תיכנס מחר ליומה השני.

השביתה, שכאמור כוללת גם את עובדי משרד הבריאות ולשכות הבריאות, החלה לאור עומסי עבודה חריגים, מצוקת כוח אדם מתמשכת וביטול 200 תקנים של עובדי מנהל ומשק בתקופת הקורונה.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי אמר: "אנחנו מצרים על כך שנאלצו להגיע לכדי שביתה, אבל הגיע הזמן להתייחס לאוכלוסייה שקופה ומוזנחת זו, שמקופחת למרות פועלה הרב. המפתח לפתרון נמצא אצל הדרג המקצועי במשרד האוצר. הגיע הזמן שגם שם יוקירו את פועלם של עובדי המנהל והמשק בבתי החולים למען מערכת הרפואה הציבורית ולטובת אזרחי ישראל".

השביתה שתיכנס מחר ליומה השני כוללת את כל בתי החולים הכלליים הממשלתיים, בתי החולים לבריאות הנפש ובתי החולים לשיקום וגריאטריה. לא יינתנו שירותי אדמיניסטרציה, אחזקה, ניקיון, מטבח וכוח עזר, למעט במחלקות שקשורות לפעילות רפואית דחופה.

כתיבת תגובה