שחקן חדש בסגמנט המיני-וואנים 8 מקומות: קרייזלר פסיפיקה

תיפרדו יפה מהגראנד וויאג'ר: עם מנוע בנזין V6 עוצמתי בנפח 3.6 סמ"ק, עם 280 כ"ס ומשטח הטענה אופטימלי: הבוקר החל שיווק רכב המיני ואן 7-8 מושבים היוקרתי והמפואר: קרייזלר פסיפיקה

קרייזלר פסיפיקה | צילום: יצרן

קבוצת 'סמל"ת', יבואנית CHRYSLER, החלה הבוקר בשיווק רכב המיני ואן 7-8 מושבים היוקרתי והמפואר של המותג: קרייזלר פסיפיקה.

הפסיפיקה מצוידת במנוע בנזין V6 עוצמתי בנפח 3.6 סמ"ק, עם 280 כ"ס, המשודך לתיבת ההילוכים המתקדמת בקטגוריה עם 9 יחסי העברה.

המכונית החדשה כוללת כסטנדרט את מערכות קיפול וסידור המושבים הייחודית של המותג  ® Stow 'n Go, המאפשרת את קיפול המושבים לתוך רצפת הרכב לקבלת משטח הטענה אופטימלי ושימושי ביותר.

פסיפיקה החדשה מגיעה בשתי רמות אבזור מפוארות ומפנקות: TOURING L ו- LIMITED. ב-2 רמות הגימור יש חימום למושבים הקדמיים וברמת הגימור הגבוהה יש גם חימום למושבים בשורה השנייה.

רמת אבזור TOURING L כוללת בין היתר: 7 מושבים (8 בתוספת תשלום) חישוקי "17, מושבים בריפוד עור מהודר, Keyless, דלתות צד ותא מטען בפתיחה וסגירה חשמלית, ניטור רכבים בשטחים מתים, חיישני חניה אחוריים עם בלימה ומצלמת נסיעה לאחור.

ברמת הגימור LIMITED  מתווספים: חישוקי "18, גג פנורמי משולש, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, מסך מולטימידה "8.4 גדול, ומערכת סאונד 13 רמקולים.

המכונית מגיעה ב-12 צבעים לבחירה. בקרייזלר החדשה 8 כריות אוויר. נפח תא המטען עומד על 916 ליטרים, כשכל המושבים פתוחים. אורך המכונית: 5176 מ"מ ובסיס הגלגלים הוא 3089 מ"מ. צריכת הדלק, לטענת החברה, עומדת על 13 קילומטר לכל ליטר דלק.

אורי להב, מנכ"ל קבוצת 'סמל"ת', אמר: "הפסיפיקה החדשה שמחליפה את דגם הגראנד וויאג'ר היוצא, הינה הדגם הראשון של מותג קרייזלר שמתחיל שיווק ומכירה בארץ מאז העברת המותג לסמל"ת.  מדובר על  דגם חדש לחלוטין, שנשען על  מסורת ארוכת שנים של ידע וניסיון בייצור המיניוואן הטוב בקטגוריה. נמשיך לפעול להשקת דגמים נוספים בעתיד הקרוב, וביסוס המותג בשוק הפרימיום בישראל".

אמיר אורז'ל, מנהל מותג קרייזלר  בקבוצת 'סמל"ת', הוסיף: "הפסיפיקה החדשה והמרעננת, שונה בתכלית מהגרנד- וויאג'ר הוותיק אותו היא מחליפה. הרכב עודכן ברמת העיצוב החיצוני, תא הנוסעים, מנוע משודרג וחזק יותר וכיאה לרכב בסגמנט הפרימיום, גם עשיר במערכות בטיחות ובנוחות לנהג ולנוסעים ואין לי ספק שיבסס את מעמדו כמוביל שוק בקטגוריה".

מחיר פסיפיקה TOURING L  שבעה מקומות, החל מ- 289,900 ₪

מחיר פסיפיקה LIMITED  שבעה מקומות, החל מ- 349,900 ₪

כאמור, מושב שמיני כרוך בתוספת תשלום.

כתיבת תגובה