שינויים בקבוצת עזריאלי: המנכ"ל פורש במפתיע.

פלאש 90 מרים אלסטר

יובל ברונשטיין מנכ״ל הקבוצה החליט לפרוש מתפקידו. בורנשטיין היה מנכ״ל החברה ב-5 השנים האחרונות ושותף בכיר בניהולה במשך 11 שנים. אייל חנקין, מנכ״ל סופרגז, ייכנס לתפקיד המנכ"ל במקומו.

קבוצת עזריאלי הודיעה כי יובל ברונשטיין, מנכ״ל החברה ב-5 השנים האחרונות ושותף בכיר בניהולה במשך 11 שנים, ביקש לסיים את תפקידו בסוף השנה. בעקבות זאת, דירקטוריון הקבוצה התכנס ביום חמישי האחרון ואישר פה אחד את מינויו של אייל חנקין, מנכ"ל סופרגז מקבוצת עזריאלי, כמחליפו לתפקיד מנכ״ל הקבוצה.

ברונשטיין (48) הצטרף לקבוצת עזריאלי לאחר ששימש במשך 11 שנים בתפקידים בכירים במשרד האוצר, האחרון בהם הוא משנה לחשב הכללי.

במהלך 11 השנים האחרונות, בתפקידיו כסמנכ״ל כספים וכמנכ״ל קבוצת עזריאלי, ברונשטיין היה שותף לצמיחתה המהירה של הקבוצה ולהפיכתה לאחת מהחברות הציבוריות הגדולות במשק. בכהונתו כמנכ״ל קבוצת עזריאלי הוא פעל למקד את תחומי הליבה שלה, לפתח ולהרחיב את פעילות הנדל"ן המניב באמצעות ייזום ורכישת קרקעות ונכסים חדשים והרחבה ושדרוג של נכסים קיימים. כמו כן, ברונשטיין הוביל תהליך של מכירת פעילויות שאינן בליבה העסקית של הקבוצה, כדוגמת מכירת טמבור וסונול. במהלך כהונתו נכנסה הקבוצה לפעילות מואצת בתחום הדיור המוגן כמנוע צמיחה חדש ומשמעותי. במהלך השנים האחרונות דורג ברונשטיין כאחד המנהלים המוערכים במגזר העסקי.

יובל ברונשטיין, המנכ״ל הפורש, אמר: ״לפני כ- 11 שנים הצטרפתי לקבוצת עזריאלי, וכעת החלטתי לקחת פסק זמן ולבחון אתגרים מקצועיים חדשים. אני מבקש להודות ליו"ר דירקטוריון החברה, דנה עזריאלי, על האמון והתמיכה, לדירקטוריון, להנהלה ולעובדי הקבוצה אשר להם תרומה חשובה בהצלחה יוצאת הדופן של הקבוצה. אני מאחל הצלחה רבה לאייל חנקין בכניסה לתפקיד. מהיכרות רבת שנים עמו אני בטוח שאייל הוא האיש הנכון בזמן הנכון עבור הקבוצה, וכי יש לו את כל הכלים והיכולות להמשיך ולהצעיד את הקבוצה להישגים רבים נוספים".

אייל חנקין (48, נשוי+3), מנכ״ל סופרגז מקבוצת עזריאלי למעלה מ-7  שנים, הוא מי שאחראי על המהפך העסקי והכלכלי שעברה החברה תחת כהונתו. במהלך שנים אלה, הוביל חנקין לגידול של מאות אחוזים ברווח הנקי של החברה, במקביל להפחתת חובותיה של סופרגז ביותר מ-50%.

כתיבת תגובה