שירותי קידום אתרים – אילו שירותים חברות קידום אתרים מספקות?

freepik

חברות קידום אתרים עובדות מול לקוחות, בתי עסק, בעלי מקצוע, מוסדות וארגונים, ונדרשות לספק מגוון רחב של שירותים על מנת לעזור להם להגיע למקומות גבוהים בדירוגים של גוגל עם ביטויים רלוונטיים עבורם.

שירותי קידום אתרים התפתחו במהלך השנים. בין אם זה בגלל דרישות של גוגל לקידום, בין אם זה בגלל שימוש בכלים ואמצעים שונים ומתקדמים, ובין אם זה בגלל החברות עצמן מציעות היום שירותים שחורגים מהתחום הסטנדרטי של קידום. כל הנושא של פרסום ושיווק באינטרנט השתנה מאוד ונוצרו נישות חדשות המאפשרות לפרסם עסקים ולקדם את האתרים שלהם. חברות קידום אתרים מקצועי , התאימו את עצמן למצב החדש.

שירותי קידום אתרים, באופן הבסיסי ביותר, מתייחס לקידום של אתר אינטרנט בגוגל על פי ביטויים רלוונטיים עבורו. ביטויים אשר קשורים לתחום העיסוק שלו ונמצאים בשימוש רב בקרב הגולשים שמחפשים אותם. אך גם באופן הבסיסי, ישנם לא מעט דברים שצריך לעשות ובלעדיהם האתר לא יתקדם.

אילו שירותי קידום אתרים אנחנו מספקים לכם?

אנחנו בחברת RY DIGITAL מספקים לכם שירותי קידום אתרים על פי הצורך, במטרה לקדם את האתר שלכם בגוגל ברמה הגבוהה ביותר. הקידום מתבסס על 4 כלים עיקריים:

כלי ראשון, אופטימיזציה של האתר, כך שהוא יתאים לכללים של גוגל מבחינת היררכיה, כותרות, פונטים, תגיות ועוד.

כלי שני, תוכן. אי אפשר לקדם אתר בגוגל בלי תכנים מתאימים. לשם כך, צריך לכתוב ולהזין תוכן מקורי, חדש, עדכני לאתר וכן לאתרים הקשורים לתחום ויקשרו אליו.

כלי שלישי, קישורים פנימיים בתוך האתר, בין העמודים השונים, בתוך המאמרים ובמקומות אחרים.

כלי רביעי, קישורים חיצוניים המובילים לאתר. מדובר על דבר הדורש שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים. זה דבר שהוא לא תמיד פשוט, דורש ידע, הבנה וגם יכולת לנהל מו"מ עם גורמים שונים.

מעבר לכל זה, אנחנו מספקים שירותי מעקב, ניתוח ובקרה של האתר מחד ושל ההתקדמות שלו בגוגל מאידך. ישנם הרבה מאוד כלים שעוזרים למקדמי אתרים ללמוד על האופן בו האתר בנוי והאם הוא פועל על פי כללי הקידום. כמו כן, מדובר בכלים שיכולים לעזור לנתח את קצב ההתקדמות שלו, סוג החשיפה שהוא מקבל ואילו דברים הוא יכול לעשות בשביל לשפר את המיקומים שלו.

איך אנחנו מקדמים את האתר שלכם?

אנחנו מתחילים את תהליך העבודה מול הלקוחות שלנו באפיון הצרכים שלהם. לכן, אנחנו לומדים על התחום בו הם עוסקים, לומדים להכיר את המוצרים והשירותים שלהם, את תחומי ההתמחות, וכן את המתחרים והשוק בו הם פועלים. .

לאחר מכן, אנחנו מבצעים חקר מילים מקיף ומשמעותי בשביל שתוכל לבחור את הקטגוריות בעזרתן היא תקדם את האתר בגוגל. מדובר על תהליך לא פשוט, אך הוא הכרחי המסופק ללקוח בשביל שיהיה ניתן להתחיל בתהליך הקידום ולבצע אותו בצורה נכונה.

הצוות שלנו עומד לרשותכם בכל עת וישמח לספק לכם שירותי קידום אתרים על פי הצורך. יש לנו ניסיון ארוך שנים בתחום ואנחנו עובדים עם לקוחות במגוון תחומים. צרו איתנו קשר ונדאג לספק לכם את השירות הנכון עבורכם.

כתיבת תגובה