שיתוף פעולה שלישי בין שלמה נדל"ן וקבוצת פתאל

שלמה נדל"ן חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון וינדהאם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo מקבוצת פתאל. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של 20 שנה החל מחודש אוגוסט 2018.המלון הוא מלון עסקים המכיל 153 חדרים וממוקם במרכז מאנהיים שבגרמניה

מלון וינדהאם מאנהיים גרמניה. קרדיט צילום שלמה נדלן

יממה לאחר שפרסמה את דוחות שנת 2017 והציגה גידול בכל הפרמטרים, מדווחת ש.י.ר שלמה נדל"ן כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון וינדהאם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo מקבוצת פתאל. החברה הודיעה הבוקר (יום ד'), כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון הממוקם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של 20 שנה החל מחודש אוגוסט 2018.

המלון הוא מלון עסקים המכיל 153 חדרים וממוקם במרכז מאנהיים שבגרמניה, בסמוך לרחובות המסחר והבילויים הראשיים ולאטרקציות תיירותיות ובמרחק הליכה ממרכז הכנסים של העיר, המארח למעלה מ-400 אלף משתתפי כנסים בכל שנה.

המלון יושכר בתמורה לדמי שכירות קבועים מינימליים של כ-1.35 מיליון אירו בממוצע לשנה. בנוסף, ש.י.ר שלמה נדל"ן תהיה זכאית לדמי שכירות משתנים מעל מחזור שנתי של 4.4 מיליון יורו.

המלון ישודרג בהשקעה של 3.5 מיליון אירו לרמת 4 כוכבים דה-לוקס וינוהל תחת המותג Nyx. שיפוץ המלון יכלול שיפוץ החדרים, הרחבת השטחים הציבוריים במלון, לרבות מסעדה ואולמות כנסים וישיבות והתאמת המלון למותג.

זהו שיתוף הפעולה השלישי בין החברות: בשנת 2014 השכירה ש.י.ר שלמה נדל"ן מלון 5 כוכבים במאנהיים לקבוצת פתאל המנהלת את המלון תחת המותג היוקרתי Leonardo Royal . כמו כן, בשנת 2016, רכשו החברות במשותף (50% כ"א) מלון בן כ-180 חדרים במדריד, ספרד, בסמוך לאצטדיון הכדורגל של ריאל מדריד (סנטיאגו ברנבאו) אשר מושכר ע"י פתאל ומנוהל אף הוא  תחת המותג NYX.

כזכור, באוגוסט אשתקד, השלימה ש.י.ר שלמה נדל"ן את רכישת הבעלות על המלון כאשר רכשה את יתרת החזקות השותף במלון תמורת כ-4 מיליון אירו המשקף שווי מלון של כ-20 מ' אירו וכיום מחזיקה 94% מהבעלות על המלון.

ישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל ש.י.ר שלמה נדל"ן ציין:  "העסקה הינה  חלק  מאסטרטגיית החברה של רכישת נכסים, השבחתם והשכרתם לגוף חיצוני. הנכס עומד בקריטריונים שלנו להשקעה: מיקום טוב בעיר מרכזית, נגישות נתיבי תנועה עיקריים, פוטנציאל השבחה והנבה מהירה. קבוצת פתאל מהווה שוכר עוגן ראוי ואנו מרוצים משיתוף הפעולה בין החברות. אנו ממשיכים לחפש אחר הזדמנויות עסקיות בארץ ובעולם, הן בתחום המלונאות והן ביזמות בתחום הנדל"ן"

Nyx הינו מותג הלייף סטייל של רשת מלונות פתאל, המציע חוויה אורבנית ייחודית. המותג פועל באירופה במילאנו, פראג, מדריד ובהמשך השנה במינכן. בישראל המותג פועל בעיר תל אביב, כשבמהלך שנת 2018 צפוי להיפתח NYX הרצליה וב- 2021 NYX ירושלים.

כתיבת תגובה