סמנכ"ל חדש לקבוצת 'משפחה': שי חגואל

במקביל לקבוצה יהיה אחראי גם על מערך השיווק והשת"פ האסטרטגי של העיתון • ההודעה הגיעה לאחר התרחבות של 'משפחה' לתחומי הרדיו ולאתר מקוון • את חגואל שניהל את השלוחה החרדית במשרד הפרסום 'אפיקים', יחליף בנצי פדר, שחוזר למשרד אחרי כעשור של תפקידים ניהוליים שונים

שי חגואל, סמנכ"ל קבוצת 'משפחה'

מינוי חדש בקבוצת 'משפחה': שי חגואל ימונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי של הקבוצה. כזכור, לפני כשבוע פרסם 'ביזנעס' כי קבוצת 'משפחה' תהיה אחת השותפות ברדיו 'קול חי'.

חגואל, החל את דרכו המקצועית בתפקידי שיווק בכירים בקבוצות 'שטראוס' ו'יטבתה'. לאחר מכן כיהן במשך שנים כמנהל השיווק וחבר הנהלת חטיבת הממתקים ב'שטראוס עלית'. עם המעבר לעולם הפרסום – הוא כיהן כמנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ולאחר מכן שלש שנים בהן כיהן כמנכ"ל השלוחה החרדים של משרד הפרסום 'אפיקים', תפקיד אותו סיים בתקופה האחרונה.

את חגואל יחליף בן ציון פדר, מי שהחל את עבודתו בעולם הפרסום במשרד 'קישורים' שבבעלות רחלי גרינוולד, קודם לכן, שימש כמנהל המקומון 'השבוע בירושלים' מבית 'קו עיתונות' וכמנהל מחלקה ב'יד לאחים', ובהמשך – כמנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים במשרד הפרסום 'אפיקים'. משם, מונה למנהל מגזרים ב'טרה' כשבשנים האחרונות כיהן כמנהל שיווק וסחר חרדי בחוגלה קימברלי ובחברה המרכזית.

בעלי קבוצת 'אפיקים', יגאל רווח אמר, כי "לבן ציון ניסיון והיכרות קרובה עם לקוחות השלוחה החרדית כתוצאה מתפקידו כמנהל לקוחות בשלוחה לפני כעשור. אני מאחל לכולנו המשך צמיחה והצלחה בעזרת השם".

בן ציון פדר | באדיבות המצלם

ובחזרה לחגואל: הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, משמש גם כמרצה לשיווק במסלול האקדמי של המכללה למנהל ובקריה האקדמית אונו, ומנצח על דור של תלמידים בענף האסטרטגיה השיווקית. בתפקידו החדש, יהיה חגואל אחראי על שדרוג ופיתוח האסטרטגיה השיווקית והעסקית של 'משפחה', תוך הרחבת הפעילות העסקית של העיתון לזירות נוספות ומינוף הקשר עם הלקוחות והשותפים העסקיים לשיתופי פעולה נוספים.

כחלק מתפקידו, יהיה שי חגואל אחראי גם על צוות השיווק והמכירות של 'משפחה'.

יהודה נחשוני, מנכ"ל עיתון 'משפחה' מסר: "הצטרפותו של שי לקבוצת 'משפחה' מתרחשת בשיא העשייה שלנו כקבוצה – הן בהרחבת פעילות הקבוצה לזירות ומדיות נוספות, לרבות כניסה שלנו לתחום הרדיו ולענף המדיה המקוונת, הן בעולמות התוכן המשתבחים והולכים כל העת, והן בעולמות השיווק והפרסום החווים בימים אלה תנופת התפתחות מדהימה ב"ה.

"אנו מאמינים שבכוחות משותפים ובעיקר – בסייעתא דשמיא תמידית – המינוי החדש יסייע בהובלת הארגון להמשך שגשוג והצלחה בעז"ה ולפיתוח מתמיד של אפיקים חדשים".

כתיבת תגובה