#שמים_לב: קמפיין המוצרים הישראליים

ההסתדרות עומדת מאחורי קמפיין שקורא לשים לב למוצרים ישראליים • עם טיזר של לב אדום ששטף בימים האחרונים את הרשתות החברתיות, ועוד נחשף אמש הקמפיין החדש של ההסתדרות • המטרה: לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל

קמפיין שמים לב | צילום: דוברות ההסתדרות

קמפיין חדש של ההסתדרות – "שמים לב למוצרים ישראליים" – הוא התשובה ללב האדום והמסתורי שהציף בימים האחרונים את הרשתות החברתיות, את העיתונים ועוד. באמצעות מהלך זה מבקשת ההסתדרות לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל.

הקמפיין כולל סרטונים, תשדירים, שלטי חוצות ומודעות פרינט. הוא צולם בחברות שונות בכל הארץ ומציג תעשיות כמו חקלאות, מזון, תיירות, תעופה, בנייה ודפוס.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "ערבות הדדית היא היכולת של כל אחד ואחת מאיתנו לסייע לצמיחתה של הכלכלה הישראלית, בין היתר באמצעות חיזוק המפעלים והחברות אשר פועלים בארץ ומספקים פרנסה למאות אלפי עובדים ועובדות מדרום ועד צפון. זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה. עם זאת, גם על התעשיינים ועל בעלי העסקים מוטלת האחריות לשים לב שהמוצרים שהם מייצרים יהיו באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים".

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי, אמר כי: "הקריאה לשים לב למוצרים שמיוצרים בארץ או לשירותים שמעניקות החברות הישראליות, נועדה להגביר את המודעות למכלול השיקולים שנלווים לכל החלטה צרכנית. בכל פעם שאנחנו עומדים מול העגלה בסופר או מזמינים את החופשה המשפחתית הבאה, אנחנו לא בודקים רק עלות, אלא מתייחסים גם לרכיבים נוספים: איכות, אחריות, שירות, בטיחות ויותר מהכל, הערך שמשרתת הרכישה. קמפיין הלב של ההסתדרות מתמקד בדיוק בנקודה הזו".

הטיזר שהציף את המדינה | באדיבות ההסתדרות

"בניגוד למהלכים פרסומיים אחרים שניסו לתת גון חיובי או שלילי להחלטה האישית של מה אני קונה, בקמפיין של ההסתדרות אין כוונה לחנך את הצרכן הישראלי או להיכנס לו לכיס. יש לנו עם חכם וכל מה שאנחנו רוצים, זה להביא למודעות את הערך שנותנת לנו הבחירה במוצר ישראלי. בכל פעם שמישהו בוחר במוצר שמיוצר בארץ, אנחנו עוזרים לחזק את הכלכלה המקומית, נותנים דחיפה למפעלים בפריפריה ודואגים למטה לחמן של מאות אלפי משפחות. זה לא אומר לתת עדיפות אוטומטית, אלא פשוט לשים לב, שזה יהיה עוד שיקול".

יוצרי הקמפיין: יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות – יניב לוי; במאי /מפיק – זוהר אלפנט; עורך אונליין – דובב אלפרסון; מוזיקה – נוב וסינגולדה; BBR SAATCHI & SAATCHI; מנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל – יוסי לובטון; מנכ"ל באומן בר-ריבנאי – בן מוסקל; מנהל קריאייטיב ראשי – ירון פרל; קופירייטר – אורי אגמון; ארט – איתמר פרדני
סמנכ"ל לקוחות – ליה רוזנפלד; ניהול לקוח – עדן ארצ'ל; סמנכ"ל הפקה – איריס ישראלי.

כתיבת תגובה