שפה גרפית חדשה ומרעננת ל-Waze

עד שהתרגלתם לאייקון השוטר של Waze, במתיחת הפנים הזו גם אייקון השוטר עודכן, הצבעים והפונטים • ולא שכחו להוסיף עוד כמה פיצ'רים חדשים

האייקונים החדשים של וויז | קרדיט: Waze

החברה הישראלית הגדולה בעולם לניווט החלה כסטארט-אפ ישראלי לשיתוף מידע בין משתמשים על גבי מפות ארץ ישראל, ונרכשה בהמשך על ידי גוגל, וויז כיום מתווה את הדרך למרבית הנהגים בישראל ומשתמשים בה למעלה מ-100 מיליון משתמשים בחודש מכל רחבי העולם.

עם החזרה לכבישים ,החברה מרעננת את השפה העיצובית ומשדרגת עם כמה שינויים ותוספות,  כמו למשל מסך הבית שעבר מתיחת פנים, חידוש ועדכון הלוגו, ואייקונים חדשים לכלל האפשרויות בתוכנה.

מהיום אפשר לשנות את אייקון המכונית שלכם, ולהראות ליתר הנהגים בכביש מה מצב הרוח שלכם. נוספו כשלושים עיצובים חדשים בהם ״רעב״, ״דייקן״, ״ממהר״ ועוד כבר עודכנו באפליקציה.

הרענון הגרפי פותח בשיתוף עם חברת העיצוב Pentagram. כדי לבנות את האייקונים החדשים, עבדו בחברה עם  חברת FIG, כאשר  הנריק קובל מ A2Type עזר ליצור את הגופן Waze Boing ולהתאים אותו לשימוש בלוגו החדש.

"וויז היא ביתה של קהילת הנהגים הגדולה בעולם, ותמיד נעזרנו בכוחה של הקהילה כדי להפוך את הדרך לשמחה ואנושית יותר. רענון המותג מגביר את החוויה הייחודית של Waze באופן חזותי, עם פורמט רשת חדש המבוסס על המפה שלנו, אייקונים חדשים כדי להעביר את מנעד הרגשות הרחב שכולנו מרגישים מאחורי ההגה, ופלטת צבעים מלאת חיים שחוגגת את השמחה שאנחנו תמיד מנסים להביא לדרך. אנו מקווים שהמראה החדש שלנו יזכיר למשתמשים את הקסם של הקהילה שלנו ואת הדרך בה אנו עובדים יחד למען שיפור המצב בכבישים", מסר ג׳ייק שאו, מנהל הקריאייטיב של וויז.

צפו בשפה המיתוגית החדשה שמזכירה במעט את משחקי הפוקימן של שנות ה-90, באדיבות Waze

כתיבת תגובה