שר השיכון ביקר בבית שמש ודאג ש'נווה שמיר' תהיה חילונית

באופן רשמי אירח ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול את שר השיכון ועוד 20 ראשי רשויות "לסיכום שנת עבודה", בפועל את שר השיכון עניין בעיקר הקצאת 'נוה שמיר' לציבור החילוני. וכמובן שאין שום קשר לשנת הבחירות והעובדה שגלנט לוטש עיניים לליכוד…

ביקור שר השיכון בבית שמש

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול אירח במליאת מועצת העיר עשרות ראשי ערים ומועצות מקומיות לסיכום שנת העבודה של משרד השיכון בהובלת שר השיכון ח"כ יואב גלנט, סגנו ח"כ ג'קי לוי.

בכנס הציג ראש עיריית בית שמש כמודל לחיקוי את הסכם הגג של עיריית בית שמש שנחתם עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ושרי האוצר, השיכון, והפנים.

במצגת מושקעת עליה עמלו באגף ההנדסה בעירייה, למדו ראשי הערים על מכלול התחומים שבהסכם הגג הכולל שיווק של 22.000 יחידות דיור בבית שמש ו – 700,00 שטחי מסחר ותעשיה, כאשר בכל שנה ישווקו 3500 יחידות דיור.

שר השיכון ח"כ יואב גלנט סקר בהרחבה את פעילות משרד השיכון בשנת העבודה האחרונה ואת תוכניות משרד השיכון לשנת העבודה 2018.

הנהלת משרד השיכון פרטו את תחומי הפעילות העיקריים כרגע של משרד השיכון שהינם: בנייה חדשה, תכנון וקידום התיישבות, סיוע בדיור, התחדשות עירונית, ופרויקטים מיוחדים מרכזיים. במהלך הכנס התקיים דיון ענייני ומקצועי במעורבות פעילה של ראשי הערים והמועצות המקומיות והאזוריות שהשתתפו בכנס.

בסיום הכנס הודה שר הבינוי והשיכון לראש עיריית בית שמש על שיתוף הפעולה בברית האסטרטגית של משרד השיכון ועיריית בית שמש לפתרון מצוקת הדיור הלאומית.

"במיוחד אני מעריך את ראש העיר בית שמש על הראיה האסטרטגית מעבר לשיקולים מגזריים ופוליטיים, הגענו לסיכומים והבנות לשיתוף פעולה יחודי לדו קיום בין חרדים לחילונים למשך עשרות השנים הבאות בבית שמש. במסגרתו נבנות שכונות יעודיות נפרדות לכל המגזרים. זו משימה לאומית ויחודית ועל כך תודתי והערכתי העמוקה" סיים גלנט.

ראש העיר משה אבוטבול פנה לכלל ראשי הערים המעורבות גם בכובעו כסגן יו"ר השלטון המקומי, לקבל בברכה גם אוכלוסיות ממגזרים שונים כאוכלוסיה חרדית תוך סיפוק צרכיהם הבסיסיים, ממני ילמדו ויעשו להכיל ציבורים אחרים".

יצוין כי בפגישה אישית שקיים ראש העיר בלשכתו עם שר השיכון, התחייב השר כי משרד השיכון רואה בכך משימה לאומית ויסייע רבות לבית שמש המהווה מודל לחיקוי לכלל הערים המעורבות בארץ".

בכנס השתתפו גם ממונה ההנדסה בעיריית בית שמש הרב משה מונטג, חבר הנהלת העיר מר שלום אדרי, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון מר חגי רזניק, מנהל המחוז מר משה מרחביה, מנכ"ל עיריית בית שמש עו"ד מתי חותה, גזבר העיריה רו"ח אריה ברדוגו, יועץ משפטי עו"ד מיקי גסטוירט, אדריכלית העיר גב' יעל היימן, דובר העירייה הרב מתתיהו רוזנצווייג, סגן המהנדס מר בן סומך, מנהלת שיקום שכונות בעירייה גב' מרים שם טוב, וצמרת משרד השיכון.

2 תגובות ל: "שר השיכון ביקר בבית שמש ודאג ש'נווה שמיר' תהיה חילונית"

  1. מקווה ששום חרדי לא יוותר על ההזדמנות שהייתה לו שזכה במכרז ולא יוותר על זכותו.
    השכונה תהיה חרדית. גם ללא מרפסות סוכה קיימות (ניתן יהיה להוסיף בהמשך). מקבלים דירה ב 30% פחות ממחיר והשוק ובעזרה למשכנתא (תנאים טובים יותר – להביא פחות הון עצמי).
    כל חרדי שיוותר על זכייתו יצטער אחר כך.

  2. אני חרדי וזכיתי בנוה שמיר יש לי עוד כמה חברים שזכו שם וכמוהם גם אני לא מתכוון לבטל את הזכיה שלי שמגיעה לי מצד הדין בגלל איזה כתבה שנועדה להבריח אותנו מהאיזור……סורי אבל לא ילך לכם!!!! אדם בר דעת לא יוותר על זכיה בשווי כזה רק בגלל שלאחרים זה בא לא טוב בעין.
    במחיר המשתכן אין אפשרות להדיר את הציבור החרדי מצטער אבל זו מדינה דמוקרטית!!! זה ממוקם באחד האיזורים הכי טובים בבית שמש ולא גובה הבנין או סוג המרפסת ימנע מהחרדים לבוא להתגורר בשכונה.
    ושום חילוני מן השורה לא ירצה לגור במקום שהתקשורת לא מפסיקה להעלות פרובוקציות שהחרדים עושים לחילונים…..או במקום שרב הציבור מקבלים הנחות בארנונה שיבואו על חשבון הכיס שלו.

כתיבת תגובה