שר התקשורת: אנחנו בדרך לרפורמה מהפכנית בדואר

שר התקשורת יועז הנדל נפגש עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן והבטיח להכניס את הרפורמה בדואר לחוק ההסדרים • הרפורמה בדואר תשפר לדבריו את השירות ותהפוך את הדואר לחברה יעילה שתיתן שירות מצויין לכל אזרחי ישראל

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ויועז הנדל | צילום: דוברות משרד התקשורת

בפגישה שקיים שר התקשורת יועז הנדל עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, קיבל השר ומנכ״לית משרדו, לירן אבישר-בן חורין, סקירה מקיפה על דו"ח הביקורת האחרון – 'השירות לציבור בחברת דואר ישראל', בו פורטו בהרחבה התלונות והכשלים בחברת הדואר.

השר יועז הנדל אמר עם סיום הפגישה, "מונח על שולחננו אתגר גדול. יש עלייה דרמטית בכמות החבילות שאנחנו משתמשים ומקבלים וירידה במכתבים.

"במקביל למהפכה שאנו עושים בתשתיות התקשורת, אנו מתכוונים לטפל בשירות לציבור בדואר ישראל. בדואר יש עובדים חרוצים וטובים שנותנים שירות במסירות, אך עם זאת יש כמות גדולה של תלונות ומרביתן מוצדקות בכל הנוגע לחבילות ולשירות ואנחנו חייבים לטפל בזה. אני רואה את זה כמשימה חשובה".

"מצבו הפיננסי של הדואר מצריך גם כן שינוי יסודי ואני מתכוון להכניס רפורמה בדואר בחוק ההסדרים הקרוב, דבר שישפר את השירות ויהפוך את הדואר לחברה יעילה שתיתן שירות מצוין לכל אזרחי ישראל".

לדבריו, "הדואר הוא אתגר גדול, אין אזרח שלא מבין זאת".

בהמשך התייחס השר למצבה הכספי של החברה ולרפורמה המתוכננת. "מצבו הפיננסי של הדואר מצריך גם כן שינוי יסודי ואני מתכוון להכניס רפורמה בדואר בחוק ההסדרים הקרוב. כשהמטרה היא: תחרות, שיפור השירות והפיכת הדואר לחברה יעילה שתיתן שירות מצוין לכל אזרחי ישראל".

תגובה אחת ל: "שר התקשורת: אנחנו בדרך לרפורמה מהפכנית בדואר"

  1. אחד הדברים שדואר ישראל צריך להפנים
    זה אסטרטגית להתעסק בדואר בלבד – במשלוחים
    או להפוך לבנק ולעזוב את הדואר
    להפסיק להיות גם וגם, וגם ולמכור צ'צ'קס בדרך לללקוחות במשרדי הדואר
    חוסר המיקוד האסטרטגי עומד בעוכריהם

כתיבת תגובה