תאגיד הענק 'מיצובישי' פותח מרכז חדשנות בישראל

המוח הישראלי ממשיך לכבוש יעדים חדשים • תאגיד הענק היפני 'מיצובישי' הודיע כי בכוונתו לפתוח מרכז חדשנות בישראל • ארץ השמש העולה לישראל

מיצובישי | צילום: Arseniy Krasnevsky, שאטרסטוק

תאגיד 'מיצובישי' היפני, פותח בישראל מרכז לחדשנות, ונועד לסייע באיתורן של חברות סטארט-אפ ישראליות, בעיקר בעולם הרכב והתחבורה החכמה, כך פרסם הבוקר 'כלכליסט'.

על פי הדיווח, בשנתיים האחרונות החלו נציגי מיצובישי לבדוק את האפשרויות להרחיב את הפעילות בישראל, ולהתמקד יותר בשיתוף פעולה טכנולוגי, הכולל השקעות בחברות ישראליות. הם הסבירו, כי בכוונתם לאתר בישראל טכנולוגיות חדשניות. הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה ביפן מלווה את התאגיד בשנים האחרונות, כדי שירחיב את השקעותיו בישראל.

"תאגיד מיצובישי פועל במגוון תחומים, בהם שירותים פיננסיים, אנרגיה, מתכות, מכונות, כימיקלים, ויש לו גם זרוע פעילות בתחום הרכב שהיא חלק מחברת רנו־ניסאן, אשר לה כבר יש בישראל מרכז חדשנות. לתאגיד משרדים ב־90 מדינות, כ־70 אלף עובדים ברחבי העולם וכ־1,400 חברות קשורות. מיצובישי הוא תאגיד הסחר הרביעי מיפן שמקים מרכז פיתוח בישראל. כיום פועלים בארץ מרכזים של שלושה תאגידי סחר יפניים: מיצוי, היטאצ'י ומרובני. תאגיד הסחר היחיד שלא הקים מרכז בישראל הוא סומיטומו", נכתב ב'כלכליסט'.

כתיבת תגובה