תושבי רחובות: בערב פסח תאפו מצות ברוגע – החנייה חינם

מועצת העיר רחובות קיבלה החלטה לאפשר חניה חינם בערבי חגים ובחול המועד

חסידי קרעטשניף באפיית מצות מצווה ברחובות, ערב פסח תשע"ז | צילום ארכיון: יוסי זליגר, Flash90

אופים מצות מצווה בערב פסח ודואגים מהפקחים בחוץ כי חניתם בכחול לבן? מעתה אין לכם סיבה לדאגה.

ביוזמת חברי מועצת העיר רחובות, בהם נציג 'אגודת ישראל' פנחס הומינר, החליטה מועצת עיריית רחובות על חניה חינם בכחול-לבן ברחבי העיר במועדים קבועים בלוח השנה – כך פורסם ב'מיינט'.

ההצעה, שאליה הצטרפו גם חברי המועצה גיא צור ואבי קינד, נועדה למעשה לעודד את תושבי רחובות לבצע את קניותיהם בערבי חגים, לדוגמה, בעיר רחובות ולא לנדוד למקומות אחרים רק בגלל שהחנייה באזורי הקניות היא בתשלום. בנוסף, המטרה היא גם לסייע לתושבי העיר במציאת חנייה חינם במועדים הקבועים, כדי להקל עליהם.

בהתאם להחלטה, המשטרה והפיקוח העירוני לא יטילו קנסות על מי שיחנה בכחול-לבן במועדים שנקבעו – וההטבה צפויה לכלל האזרחים ולא רק לתושבי רחובות.

ואלו הם המועדים על פי הדיווח: יום לפני ערב ראש השנה ובערב החג; יום לפני ערב כיפור ובערב יום כיפור; יום לפני ערב חג סוכות, בערב החג ובכל ימי חול המועד;  יום לפני ערב שמחת תורה וערב שמחת תורה; יום ערב חג חנוכה; ערב חג פורים וימי החופשה של החג ; יום לפני ערב חג הפסח, ערב החג וימי חול המועד; יום הזכרון לשואה ולגבורה ויום הזכרון לחללי צה"ל; ערב יום העצמאות ויום העצמאות; ערב ל"ג בעומר וערב חג השבועות

ראש העיר רחמים מלול אמר כי "עיריית רחובות מבקשת לאפשר לתושבים לערוך את הסידורים לפני החגים בראש שקט, ולעודד את העסקים בעיר לקראת החגים. חשוב לנו לאפשר לתושבי העיר לערוך את הקניות ואת הסידורים שלהם דווקא ברחובות".

הומינר, המחזיק בתיק הכספים ומשמש יו"ר ועדת החניות בעיריית רחובות הוסיף: "אחת המטרות העיקריות שאני מקדם היא הקלה בנושא מצוקת החניה. הצעתנו לחניה חינם בכחול לבן בערבי חגים ובמועדים הינה עוד צעד למען התושבים כחלק מהפתרונות הנוספים שאנו מקדמים יחד עם ראש העירייה רחמים מלול".

כתיבת תגובה