תחרות לווייז ולגוגל מפות? כל הפרטים על החידוש ב'טראקנט'

טראקנט חותמת על הסכם הפצה  בלעדי עם ענקית המיפוי המקוון group  PTV – תערער לראשונה על המונופול של Google Map ו-WAZE בישראל | תשלב לשירותיה את שיווק שירותי המיפוי המתקדמים של הקבוצה, עבור גופים, אתרים ואפליקציות העושים שימוש בשירותי מיפוי מקוונים מתקדמים

מערכת ניווט של PTV | מקור: יח"צ

הפלטפורמה של טראקנט אנטרפרייז מרחיבה את שירותיה ותשלב לראשונה בישראל, את הטכנולוגיה שלה עם מערכת המיפוי הבינלאומית של PTV group. כך, לראשונה בישראל תקום אלטרנטיבה לשירותי Google Map ו-WAZE שמלבד מחירים אטרקטיביים, תציע מגוון שירותי מיפוי מקצועיים, הייחודיים למערכותיה, ובהם מערכת לאופטימיזציה של נתיבי תנועה, סינכרון לוחות זמנים של תנועה, שילוח, עבודות בכבישים, וכן מערכת מיפוי וחישוב נתיבים ייעודית למשאיות ואוטובוסים.

לפי הדיוח של טראקנט, נחתם על ידה הסכם עם PTV Group להפצה בלעדית (Reseller) בישראל של מערכת המיפוי המתקדמת של PTV Group עבור גופים, אתרים ואפליקציות העושים שימוש בשירותי מיפויי מקוונים, לאופטימיזציה של תכנון נתיבי תנועה, סנכרון לוחות זמנים של תנועה ועבודות בכבישים, וכן מערכת מיפוי וחישוב נתיבים הייעודית למשאיות ואוטובוסים. שירותי מערכות המיפוי החכמות של PTV יוצעו על ידי החברה באמצעות שילובן בפלטפורמת טראקנט.

למיטב ידיעת החברה, PTV Group מספקת פתרונות תוכנה ושירותי ייעוץ, לרבות מיפוי מקוון, בתחומי תחבורה והלוגיסטיקה ללקוחות בלמעלה מ-120 מדינות, לניהול תעבורה חכם ואופטימיזציה של תחבורה. משרדה הראשי של PTV Group הינו בגרמניה והיא מעסיקה כ-900 עובדים ברחבי העולם.

ל- PTV Group  שני בעלי מניות מהותיים Porsche Automobil Holding SE וקרן ההשקעות הבינלאומית Bridgepoint.ההסכם הינו לתקופה ראשונית של שלוש שנים וניתן להארכה בכל פעם לשנה נוספת, אלא אם צד הודיע על סיומו בהודעה של 3 חודשים מראש. זכות ההפצה הבלעדית של החברה בישראל כפופה לעמידה ביעדי מכירות שנתיים שנקבעו בהסכם. ככל שלא תעמוד החברה ביעדים שנקבעו, יבחנו הצדדים את המשך תוקף הבלעדיות וכן את הארכת ההסכם מעבר לתקופה הראשונית של שלוש שנים.

פעילות השיווק של החברה תבוצע על חשבון החברה, בתיאום ואישור מראש של PTV Group.

לדברי חנן פרידמן מנכ״ל החברה ״טראקנט מרחיבה את השימוש במערכת ומתחילה למכור שירותים נוספים אשר נמצאים בבסיס הטכנולוגיה שלנו על מנת להגדיל את הכנסות החברה. מדובר בשוק המוערך בכמה מיליוני דולרים בישראל  ונשלט על יד GOOGLE MAP, הייחודיות שלנו הוא לתת פתרון מיוחד לציי רכב לרבות ציי רכב כבדים, משאיות ואוטובסים, שיוכלו להשתמש במידע המקצועי שאינו קיים בגוגל או ב-WAZE.   

החברה משווקת בנוסף פתרונות המשולבים בטכנולוגיה שלה לחסכון בדלק והפחתת פליטות בציי רכב גדולים, בהם: Trucknet smart catalyst,  ממיר הדלק הקטליטי שנמצא בניסוי מעבדה שערך צה"ל, כחוסך 7% מתצרוכת הדלק במנועי סולר, המתבטאת בירידה של עד 15% בפליטות המזהמות. 

החברה שהוקמה בשנת 2016 על ידי מר חנן פרידמן, המכהן כמנכ״ל החברה, מעסיקה למעלה מ-40 עובדים הפרוסים במשרדים בצרפת, רומניה וישראל. 

כתיבת תגובה