"תפקידי לשרת את הלקוח, לא להיות מבקר" | פודקאסט ביזנעס

דוד גלפרין מתארח אצל יהודה אדלר וחושף את סודות המקצוע "על כוס קפה" • על המיזוגים במשרדי הפרסום: "בשנים הקרובות אחפש הזדמנויות למיזוגים" • וגם: הסיפור שמאחורי ספרו ותשובתו לפרסומאים המתחבטים סביב קמפיינים חשודים • האזינו

פודקאסט - יהודה אדלר

בפרק הרביעי של פודקאסט 'ביזנעס', שחוגג היום חודש מאז עלייתו לאוויר, בחרנו לארח את האיש שהפך לסמל סטטוס בענף הפרסום החרדי ומאז 1999 הוא היעד מספר אחד לחלוקת פליירים והדבקות מודעות במגזר החרדי, אך הוא ממש לא נשאר שם.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

כיום חולש דוד גלפרין על שורה של ענפים בתעשיית הפרסום החרדי והוא עומד בראש 'גיל Group' – אחד ממשרדי הפרסום הנחשבים במגזר, בעיקר בשל הנוף השונה והשירותים הייחודיים שמספק המשרד ללקוחות ולחברות רבות הפונות לצרכן החרדי – ובכלל זה באמצעות כלל משרדי הפרסום במגזר.

גלפרין מצטרף ל'ביזנעס' באולפני טנור שבבני ברק ומדבר על הכל. כך למשל, מתייחס גלפרין לראשונה לקמפיינים החרדים השנויים במחלוקת, כמו למשל הפרסומים על קרקעות חקלאיות להשקעה.

הוא בעד המיזוגים במשרדי הפרסום, חושף כי בכוונתו לחפש הזדמנויות למיזוגים בשנים הקרובות, ומסביר לראשונה את הסיפור שמאחורי השיטה שלו – לפרסם את עצמו. וגם: הטריגר להחלטה לחבור לחיים גיל ולהוציא לאור את ספרו על ענף הפרסום החרדי.

האזינו עכשיו לפודקאסט המלא, בעריכת יהודה אדלר – שבין עבודת קריאייטיב אחת לשניה מקציב את זמנו למפגש "על כוס קפה" עם אנשי העסקים המתארחים בפודקאסט החדש של 'ביזנעס'.

תגובה אחת ל: ""תפקידי לשרת את הלקוח, לא להיות מבקר" | פודקאסט ביזנעס"

  1. *נמחק חלק מהתגובה עקב תוכן שאיננו ראוי*
    ובאמת שאלה קשה איך הוא ממשיך לפרסם חברות שידועות כעושקות את הציבור, והוא עונה תשובות עלובות שמזלזל באינטלגנציה שלנו כאילו שאנחנו מאמינים שהוא לא מודע לאמת שמסתתרת מאחורי הפרסום השקרי והמטעה.
    ציבור נפגעי העוקץ באלעד לא ימחל ולא יסלח לו. במקום שהוא יתנצל על כך הוא ממשיך לפרסם אותם בכיסויים שונים, ומורח את המראיין בתשובות עלובות.
    הגיע הזמן לעצור את הפשע הזה!

כתיבת תגובה