תשכחו מ-"שלחת כבר לדפוס?" – המדפסת ממש מאחוריך

Epson מפתיעה עם שתי מדפסות חדשות בפורמט רחב המיועדות למשרדי אדריכלים ומהנדסים • המדפסות החדשות מתאימות בהחלט גם עבור משרדי פרסום, סוכנויות תיווך נדל"ן, ואפילו בתי ספר או לסטודנטים בתחומים הטכניים

שבו על התוכניות | צילום: Epson

שלחתם הדפסה לבית דפוס והסיפור מתחיל: השליח לא מגיע; השליח מתקשר שהוא לא מוצא אתכם (תוך כדי משלוח של חבילה אחרת); השליח מגיע אבל הצבע לא מתאים, הגוון לא 'תפס' במדויק או גרוע יותר – השליח מבית הדפוס הביא את הטיוטה שלכם – התוצר הבלתי מושלם – הישר אל הלקוח והוא זה שתפס את הפדיחה ושלח לכם צילום שלה…

מתחברים לתיאור המדובר, הוא חלק מסדר היום השוטף שלכם? לא עוד. מהיום תוכלו לעשות את זה ממש אצלכם במשרד, גם ברוחב בלתי שגרתי. חברת Epson המתמחה בייצור מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה, מפתיעה אתכם עם שתי מדפסות חדשות בפורמט רחב המיועדות למשרדי אדריכלים ומהנדסים. המדפסות החדשות מתייחדות בהדפסות טכניות בפירוט עשיר, ומתאימות בהחלט גם עבור משרדי פרסום, סוכנויות תיווך נדל"ן, ואפילו בתי ספר או לסטודנטים בתחומים הטכניים.

מדובר במדפסות שיכולות לחסוך לכם את מרבית השימוש השוטף בבית דפוס. הן מדפיסות בפורמט רחב (60 ס"מ ועד 90 ס"מ) ומיועדות לכל מי שזקוק להדפסות טכניות ברמה מקצועית. המדפסת באה בעיצוב לבן, קומפקטית ומתאימה לרוב סביבות העבודה. ואם חשבתם שאתם הולכים להכניס פיל חדש למשרד, לא ולא. אחת המעלות הגדולות של המדפסות החדשות היא שטח הרצפה הקטן ביותר שהיא תופסות מבין כלל המדפסות הטכניות של Epson. המדפסות זמינות הן בגרסה השולחנית והן בעמידה בנפרד על גבי מעמד המסופק ביחד עם המדפסת

גם מלכלוך המצוי בבתי דפוס אין לכם מה לדאוג. במדפסות החדשות נעשה שימוש בדיו פיגמנטי UltraChrome XD2, המבטיח הדפסות עמידות בפני מריחות ומים (בעוד דיו סטנדרטי עלול להימרח). כמו כן, הן מספקות צבעי שחור עמוקים וקווים חדים וברורים – מצב אידיאלי לגרפיקה טכנית.

המדפסת הרחבה של Epson | צילום: Epson

שתי המדפסות תומכות בהדפסה אלחוטית ויחסכו לכם את הצורך למתוח חוטים מיותרים במשרד. חברת אפסון ישראל שהוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה, מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. יחד עם המדפסות מציעה החברה מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ואפילו מערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. על כל בעיה תקבלו שירות עד לפתח המשרד.

לדברי דניאל בן מויאל, מנהל פיתוח עסקי ב-Epson ישראל, השימוש במדפסות החדשות חוסך כאב ראש מהמשתמשים: "טכנולוגיית Nozzle Verification ‏(NVT) ייחודית המשולבת במדפסות, מסייעת במניעת תקלות. מדובר במדפסות בסיסיות בפורמט רחב שמאפשרות למשתמשים להדפיס שרטוטים טכניים ושרטוטים בעזרת מחשב (CAD) בפירוט עשיר. מילות המפתח הן פירוט, מהירות התפוקה וגודל הפלט. הן מיועדות לכל מי שזקוק למדפסת טכנית ברמה מקצועית שמציעה עלות כוללת נמוכה של הבעלות. לא משנה אם מדובר באדריכלים, סטודנטים, מהנדסים או עובדי סוכנויות פרסום ונדל"ן – שיש להם צורך להדפיס באופן מדויק, אמין ומפורט – תוך חסכון בהוצאת העבודה החוצה מהמשרד".

ואם המדפסות באמת עניינו אתכם ומשכו את תשומת ליבכם קחו בחשבון שכל רו"ח מתחיל יאמר לכם שכדאי לבדוק כמה אתם מוציאים בשנה על הדפסות ברוחב הספציפי. המחיר, לא ממש זול, אלא אם אתם מדפיסים הרבה.  תג המחיר של המדפסות מתחיל ב-5,999 שקל, ואת החשבון – תעשו לבד.

כתיבת תגובה