תשקיע כחצי מיליארד ש': אלטנוילנד מתרחבת לתחום המניבים

תקים פרויקט משרדים ומסחר רחב היקף בקריית אונו בהשקעה של למעלה מחצי מיליארד שקל | המדובר הוא בפרויקט מעורב שימושים ברובע העסקים והבילוי החדש "My Ono" הסמוך לצומת סביון

ערן לוי, בעלים ומנכ"ל של חברת אלטנוילנד | צילום: שירעד ניסים

חברת אלטנוילנד מרחיבה את פעילות המניבים: החברה תקים פרויקט מעורב שימושים ענק בשטח כולל של 70,000 מ"ר למשרדים ומסחר ברובע העסקים והבילוי החדש "My Ono" בקריית אונו סמוך לצומת סביון, הכולל 40,000 מ"ר בשטחי משרדים ומסחר ו-30,000 מ"ר בחניון תת קרקעי. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בלמעלה מחצי מיליארד שקל. 

אלטנוילנד רכשה 50% מקרקע בשטח של כ-12 דונם להקמת הפרויקט ומזכויות הבנייה בה וצפויה להתחיל בקרוב בעבודות בשטח. בפרויקט התקבל לאחרונה היתר בנייה על פי תקן החניה הישן לשלוש קומות מרתף, על אף הקירבה לתחנת רכבת שאושרה בסמוך.

לדברי ערן לוי מנכ"ל החברה ושותף מייסד, "כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות שלנו, חברת אלטנוילנד מרחיבה את תחום הנדל"ן המניב עם מגה-פרויקט של עירוב שימושים באחד ממתחמי העסקים המבוקשים ביותר בארץ. "My Ono" הוא פרויקט הדגל של עיריית קריית אונו להקמת מתחם עסקים ותעסוקה חדשני ואיכותי, ומתחם בילוי ופנאי שוקקים שיהווה מוקד משיכה לבקעת אונו והסביבה. הפרויקט שנקים מצטרף לעשרות פרויקטי מגורים שמקדמת החברה באזורי הביקוש, בעיקר בתל אביב ובהוד השרון, ובהם מאות יחידות דיור, יחד עם מתחמי תעסוקה, מסחר ולוגיסטיקה". 

מתחם "My Ono" משתרע על כ-400 אלף מ"ר וייבנו בו אזורי מסחר, בילוי ופנאי ובנייני משרדים. המתחם ממוקם בחלקה הדרומי של קריית אונו בסמוך לכביש 461 ולצומת סביון, בקרבת המסוף המרכזי של הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה שיחבר את תל אביב ואת נמל התעופה בן גוריון, ובקרבת תחנת מטרו של קו M3 שתוכניתו כבר אושרה.

האזור כולו נמצא כיום  בתנופת בנייה ופיתוח של הרשות המקומית הפועלת לסלילת כבישים והקמת תשתיות, שבילים להולכי רגל ושבילי אופניים. בשנים האחרונות אושרו מספר תוכניות משמעותיות לבניית שטחי משרדים ומסחר במתחם "My Ono" וביניהן הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו שנבנה בימים אלו בקרקע הממוקמת הצפונית לפרויקט. 

כתיבת תגובה