תתחילו להיפרד מהעשן: 'פיליפ מוריס' תפסיק למכור סיגריות

פיליפ מוריס אינטרנשיונל הודיעה כי היא מתכוונת להפסיק למכור סיגריות בתוך 10-15 שנים במדינות רבות בעולם • החברה פרסמה את דו"ח הקיימות והאחריות התאגידית שלה ובו עמידה ביעדי החברה ל"עולם ללא עשן" • מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל: "על מנת לסייע בהאצת המעבר לאלטרנטיבות ללא בעירה נדרש דיון ציבורי ולבצע התאמות רגולטוריות לקידום המהלך"

סיגריות של פיליפ מוריס | צילום אילוסטרציה (ארכיון): Jonathan Weiss, שאטרסטוק

 

פיליפ מוריס אינטרנשיונל בע"מ (PMI) פרסמה את דו"ח הקיימות והאחריות התאגידית המשולב הראשון שלה, ובו סקירה כוללת של ביצועי החברה בפן הסביבתי, החברתי והממשלתי (ESG) והתקדמותה לקראת עתיד ללא עשן- כולל שאיפת החברה עד שנת 2025 להעביר למעלה מ- 40 מיליון מעשנים בוגרים למוצריה ללא עשן, מבוססי טבק בחימום, כאשר מחציתם יגיעו ממדינות שאינן ב OECD.

הדו"ח מראה את גישתה של PMI ואת ההתקדמות החשובה בתחומי ESG שונים, תוך קביעת יעדים חדשים ושאפתניים לשנת 2025 המשלימים את שאיפותיה הקודמות של החברה. הדו"ח המשולב מדגיש גם את נושאי הקיימות המהותיים ביותר של החברה, כולל ההשפעות הבריאותיות של מוצרי החברה, היבט שלעיתים קרובות לא נתפס על ידי הערכות חיצוניות של ה-  .ESG הדו"ח מתמקד בתחומים עיקריים אלו, ומתאר כיצד החברה פועלת לצמצום הפגיעה הנגרמת כתוצאה משימוש בטבק על ידי החלפת מוצרי בעירה בחלופות מבוססות חימום, המוכחות מדעית כפחות מזיקות.

הדו"ח המשולב של 2019 מדגים כיצד פיליפ מוריס ממקדת את משאביה בפיתוח, ביסוס מדעי ומסחר אחראי של מוצרים ללא עשן, המהווים חלופה טובה יותר מהמשך עישון, במטרה להחליף את השימוש בסיגריות בהקדם האפשרי. החברה מאמינה כי בעזרת עידוד ותמיכה תקינה מצד החברה האזרחית והרגולטור, מכירות הסיגריות יכולות להסתיים תוך 10 עד 15 שנים במדינות רבות.

בשנת 2019 המשיכה פיליפ מוריס להקצות משאבים משמעותיים לעבר אספקת עתיד ללא עשן, כאשר 98% מסך הוצאות הפיתוח ו –  71% מסך ההוצאות המסחריות הופנו למוצרים ללא עשן.

בסוף שנת 2019 כ- 9.7 מיליון משתמשים ברחבי העולם הפסיקו לעשן ועברו למוצר ללא עשן המבוסס על טבק בחימום, בהשוואה ל -6.6 מיליון בשנת 2018. החזון של PMI לעתיד נטול עשן הינו גלובלי וכוללני שמטרתו לספק למעשנים בגירים בלבד בכל רחבי העולם, גישה לחלופות טובות יותר.

השאיפה היא כי עד שנת 2025 למעלה מ- 40 מיליון מעשנים בגירים יפסיקו לעשן סיגריות ויעברו למוצרים מבוססי טבק בחימום ללא עשן שאושרו לשיווק על ידי ה- FDA.

מאז הכרזת החברה הגלובלית על טרנספורמציה ל"עתיד ללא עשן" ב- 2016 צנח נפח הצריכה השנתי של סיגריות המבוססות בעירה בכ- 114 מיליארד יחידות.

מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל, רועי עמית התייחס לדו"ח ואמר: "דו"ח זה מעיד על כוונותיה הכנות של החברה לעשות שינוי אמיתי ולהציע למעשנים בגירים, שאחרת לא היו מפסיקים לעשן, לקבל גישה ומידע לחלופות המזיקות להם פחות. מדינות רבות בעולם הכירו בכך שאי אפשר לגמול את כולם, והן נוקטות בגישות המקנות לציבור את הזכות לדעת כי קיימות אלטרנטיבות אשר להן פוטנציאל להפחית את סיכוני התחלואה והנזקים הסביבתיים. מסגרת רגולטורית נאותה ואחראית לאלטרנטיבות מופחתות סיכון יכולה לסייע בהאצת המעבר ולעזור למיליוני אנשים להפחית את נזקי העישון".

לסיום נציין, כי אין בדברים משום המלצה לצריכת טבק מכל סוג שהוא – ללא עשן או בחימום.

תגובה אחת ל: "תתחילו להיפרד מהעשן: 'פיליפ מוריס' תפסיק למכור סיגריות"

  1. פיליפ מוריס שקרנים תאבי בצע

כתיבת תגובה