תתרגלו לקיץ הרבה יותר מרענן עם שני טעמי חליטות של Fruit Water

טעים, מרווה ומסייע לצרוך יותר נוזלים בקיץ החם • סדרת Fruit Water מבית יפאורה מתחדשת בשני טעמים חדשים וקיציים, מלאי רעננות • חליטת לימון נענע, וחליטת תפוח ולמון גראס מצטרפים לטעמים הוותיקים והמוכרים

המרעננים החדשים לקיץ | צילום: יח"צ

סדרת Fruit Water מבית יפאורה מתחדשת בשני טעמים חדשים וקיציים, מלאי רעננות: חליטת לימון נענע, וחליטת תפוח ולמון גראס.

המשקאות כוללים שילוב מרענן של פרי, צמחים ומים, עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו יתר המשקאות בסדרת Fruit Water, מדובר בשילוב המושלם בין הנאה ל WELLNES  בהמשך למגמה הבריאותית בצריכת מוצרים עם פחות סוכר.

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם, הובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים יותר עם פחות סוכר ויותר מים. מקור ההצלחה של הסדרה, מגיע מצורך של קהל רחב המעוניין ליהנות מחוויית השתייה, אך רוצה  לצרוך פחות סוכר . Fruit Water עונה על הצורך הזה בדיוק, וגם על צורך לא פחות חשוב- לשתות את כמות הנוזלים הנדרשת  ליום. לאור כך החלטנו על הרחבת הסדרה בטעמי חליטות מרווים ומרעננים נוספים- לימון נענע, ותפוח למון גראס".

שני טעמי החליטות מצטרפים לסדרה המגוונת של Fruit Water  המונה כיום 5 טעמים, וביניהם הטעמים הקיציים והמרעננים: אבטיח, אפרסק ואננס. כל טעמי הסדרה מכילים חצי מכמות הסוכר הקיימת במשקאות פרי קלים, מרענן ומרווה במיוחד, שאינו מותיר תחושה של צמא לאחר השתייה.

FRUIT WATER סדרת משקאות המאפשרת ליהנות ממשקה שמתאים לאורח החיים העכשווי, בלי להתפשר על חווית הטעם.

ניתן להשיג בכשרות מהודרת ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר ו-0.5 ליטר.

כתיבת תגובה