99,000 שקל בחתימת החוזה ואת היתרה באכלוס

גבעת אלונים קרית אתא

בפרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקריית אתא החליטו להתמודד עם הירידה בביקושים באמצעות מימון עצמי עבור הרוכשים. האם זו תופעה חד פעמית או שנראה יזמים נוספים שילכו בעקבותיהם?

חברת שרביב המקימה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה וצמודי קרקע, מציעה מבצע מימון לכל הדירות בפרויקט במסגרתו יוכלו הרוכשים לשלם 99,000 שקל  בלבד במעמד חתימת החוזה ואת היתרה באכלוס.

בפרויקט היצע מגוון במיוחד של דירות – החל מדירות בבנייני בוטיק בני 6 קומות, בניינים בני  10 קומות, מגדלים בני 18 קומות וצמודי קרקע. המחיר ההתחלתי לדירה בפרויקט הוא 1.26 מיליון שקל.

הבנייה בפרויקט גבעת אלונים נמצאת בעיצומה ועד כה אוכלסו בפרויקט כ-300 משפחות. כיום יש בשכונה גן ילדים, הפארק המרכזי של השכונה הכולל מתקני שעשועים רבים ומגוונים, וכן גינה ציבורית נוספת המשרתים את דיירי השכונה. בנוסף, החלה בנייתם של  בית ספר וגני ילדים נוספים שיפתחו בשנה הבאה.

לדברי שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב "מהאינטראקציה עם המתעניינים והרוכשים בשני הפרויקטים שלנו בקריות עלה כי מבחינת רובם המכריע מבצע מימון מסוג זה הוא הפתרון המועדף שיאפשר להם להצליח להתמודד מבחינה פיננסית בתקופת המכירה או השכירות של דירתם הקיימת. אנו מאמינים כי מבצע זה יסייע למשפחות הצעירות לרכוש דירה חדשה בפרויקט".

כתיבת תגובה