וזה סוף הפקק: נפתח הנתיב השלישי ביציאה מבני ברק

אברהם רובינשטיין מקיים את הבטחת הבחירות: מענה ראשון לחילוץ הפקק ביציאה מרחוב כהנמן בבני ברק • בעירייה מודים: זו רק נקודה אחת מתוך שורה של בעיות תחבורתיות שאנו שוקדים על מציאת פתרונות עבורן

הנתיב החדש ברחוב כהנמן | צילום: דוברות עיריית בני ברק

בשורה של ממש לפתרון מצוקת התחבורה בעיר בני ברק נראית בימים האחרונים בכניסה וביציאה מהעיר.

לאחר פעילות מאומצת בחודשים האחרונים נפתח בסוף השבוע האחרון נתיב תחבורה שלישי ברח' הרב כהנמן בבני ברק זאת על מנת לאפשר זרימה של תנועה ביציאה מהעיר.

הכביש נפתח לתנועה באופן רוחבי על פני שלושה מסלולים מקבילים מה שאמור לתת מענה לבעיית העומס הרב שהיתה ברחוב באופן תדיר ובעיקר בערבי שבתות וחגים.

לדברי גורמים בדוברות העירייה, בכך מקיים אברהם רובינשטיין, ראש העיר את הבטחתו במערכת הבחירות לציבור תושבי העיר לעשות הכל על מנת לפתור את בעיות התעבורה הקשות של העיר בני ברק הנחשבת לאחת הערים הצפופות בישראל.

כידוע רחוב הרב כהנמן הינו אחד מהרחובות העמוסים ביותר בעיר המשמש כנתיב יציאה וכניסה מהעיר לכיוון כביש 4 ובשנים האחרונות הפך לצוואר בקבוק עמוס במיוחד מה שגרם לפקקים בכניסה וביציאה מהעיר.

לדברי חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות ופיתוח, תשתיות עומס הרכבים והאוטובוסים ברחוב זה גדול במיוחד ועל כן עלה הצורך לאפשר נתיב נסיעה נוסף וכן לעשות שינויים במערכת הרמזורים בכדי לאפשר תנועה רציפה.

בעיריית בני ברק מסבירים כי פתיחת הנתיב היתה בעבודה מאומצת אל מול גורמים רבים בשל מכשולים רבים שהיה צורך לפנותם. גורם בעיר הסביר ל'ביזנעס' כי ארון סעף רחב של חברת החשמל שלא הוסר זה שנים רבות, היה בראש הבעיות שמנעו את הרחבת הנתיב – למרות הזזת תחנות האוטובוסים והסגתן מאות מטרים לאחור.

"שאף אחד לא ישלה את עצמו שבכך ייפתרו כל הבעיות אולם אין ספק כי מדובר בצעד משמעותי שנועדו להקל על תושבי העיר ולמנוע את עומסי התנועה בכניסה וביציאה לבני ברק אומרים", בעיריית בני ברק.

כאמור, רובינשטיין לקח לו למשימה לטפל במצוקת התחבורה ותוכניות רבות שנועדו לפתור את הנושא עליהם שוקדים עשרות צוותים מקצועיים אמורות לצאת אל הפועל כבר בזמן הקרוב.

מדובר במענה ראשוני למצוקת התחבורה הקיימת בעיר במשך שנים רבות ושהפכה לבלתי נסבלת עבור בעלי הרכבים והולכי הרגל.

ואם בהבטחות בחירות עסקינן, אולי זו ההזדמנות של ראש העיר להסדיר את נושא המצלמות המנפיקות דוחות אוטומטיים – לעתים גם למי שאינם אשמים, ולא חנו שלא כחוק. 'ביזנעס' מציין, כי אשר לדוחות שניתנים כחוק, אדרבה, הלוואי ויועתקו המצלמות אל רחובות אחרים צפופים בעיר בני ברק, שנהגים מרשים לעצמם לחנות בהם ב'דאבל פארקינג' מבלי להתחשב בתנועה וברוחב הכביש.

תגובה אחת ל: "וזה סוף הפקק: נפתח הנתיב השלישי ביציאה מבני ברק"

  1. גם בצומת חזו"א נחמיה שינו את מהלך הרמזורים ששיפר משמעותי את זרימת התנועה

כתיבת תגובה