מונטג: גם אם אלי כהן יהיה ראש עיריית בית שמש הוא לא יוכל לעצור את הבנייה לציבור החרדי

לדבריו: "הרכבת יצאה לדרכה ואי אפשר לעצור אותה" * במהלך 2014 צפויות לצאת לשיווק עוד כחמשת אלפים יחידות דיור בבית שמש * ומדוע עדיין לא פורסמו תוצאות המכרזים ברמב"ש ג-2?

אחד הנושאים שמעסיקים כיום את המגזר החרדי הוא נושא הבחירות בבית שמש. האם בית המשפט יורה על בחירות חוזרות או לא. החשש העיקרי הוא, שאם יתקיימו בחירות חוזרות, אלי כהן יבחר לראשות העיר – ואו אז יש חשש כי הבנייה החרדית תיעצר.
 
משיחה שערך כתב "פתרונט" עם הרב משה מונטג, ממונה תיק תכנון ובניה בעיריית בית שמש, הוא אומר כי הוא מקווה ומייחל שר' משה אבוטובל ימשיך הלאה בראשות העיר – אולם גם אם הגרוע מכל יקרה, ואלי כהן יהיה ראש העיר, זה לא יזיק לבנייה החרדית העתידית של בית שמש "כי את הרכבת שיצאה לדרך כבר אי אפשר לעצור".
 
לדברי מונטג, כבר כיום יש בהפקדה בוועדה המחוזית כחמשת אלפים יחידות דיור ברמת בית שמש ד-וה', ואלו צפויות לצאת לשיווק במהלך 2014. אף אחד לא יכול לעצור את השיווקים, וכל מי שירצה להתמודד ולמכור דירות יוכל לעשות זאת.
 
בתוך כך, למרות שכבר עבר למעלה מחודש ימים מאז נסגר המכרז ברמת בית שמש ג-2 על כתשע מאות דירות, עדיין לא פורסמו תוצאות המכרז. גורמים בענף הנדל"ן מסבירים כי היות ובמכרז השתתפו גם עמותות, ההליך לוקח יותר זמן.
 
אולם השמועות בענף הנדל"ן אומרות כי ישנה עמותה שהסתבכה בהגשת המכרז, וככל הנראה המכרז מתעכב בגלל בעיות משפטיות שהתגלו בעמותה. החשש הוא שהיה קרטל בין העמותות, אולם כאמור מדובר בשמועה בלבד.  

המידע הראשוני הגיע בקבוצת 'פתרונט בוואצאפ ' – הקבוצה עם עדכוני הנדל"ן און-ליין

כתיבת תגובה