באו לעבוד: המשאיות הזעירות והחשמליות של GOUPIL‏

השקה ישראלית של המשאיות הזעירות והחשמליות של GOUPIL‏ חושפת: לראשונה בישראל לכלי רכב מסוג זה ניתן רישוי צהוב המתיר להם לנסוע בתחומי הערים (עד 50 קמ"ש)

לנסוע ב-150 שקל בחודש בלבד | בני דויטש

'ד.ל.ב מוטוספורט', יבואנית 'פולריס' בישראל, השיקה את כלי הרכב החשמליים והתפעוליים של יצרנית הרכב GOUPIL שבבעלות 'פולריס'.

כלים אלו, המיועדים לעבודה, מביאים עמם בשורה של ממש לעולם המקצועי כאשר לראשונה בישראל לכלי רכב מסוג זה ניתן רישוי צהוב המתיר להם לנסוע בתחומי הערים (עד 50 קמ"ש). בנוסף לכך, הם מציעים גמישות תפעולית מושלמת עם שלל תצורות מרכב – ארגז פתוח, ארגז מתרומם (הייבר), ארגז סגור, מנשאי אשפה, מתקני שטיפה בלחץ, ארגז קירור  ועוד – עם כושר נשיאה וגרירה גבוהים במיוחד. זאת, בהתאם לצורכי הלקוחות: בתי עסק פרטיים, ארגונים גדולים, גננים, מוסדות ציבוריים, עיריות, מרכזים לוגיסטיים, בתי מלון והארחה ועוד. בזכות הינע חשמלי מלא, כלי רכב אלה דורשים תחזוקה בסיסית בלבד וחוסכים בצורה משמעותית בעלויות התפעול והשימוש. כדי להנגיש את כלים אלה עוד יותר, הם מוצעים לרכישה גם באמצעות עסקאות ליסינג אטרקטיביות במיוחד.

המשאית הזעירה G4 של GOUPIL תוכננה לעבודה אינטנסיבית במרחבים צפופים ועירוניים ולכן ממדיה בהתאם – אורכה 358 ס"מ, רוחבה 120 ס"מ, גובהה 190 ס"מ ורדיוס הסיבוב שלה 3.9 מטר בלבד. משטח הטענה שמאחורי תא הנוסעים מגיע באורך 215 ס"מ ועליו ניתן להתקין מגוון רחב מאוד של יישומים עם כושר העמסה של עד 1157 ק"ג, גרירה של עד 1 טון בכביש עירוני ועד 3.5 טון במתחמים תפעוליים. לדוגמה:

PICK UP – ארגז אחורי פתוח או משטח הטענה שטוח לגמרי לכל צורכי הובלה – מיכון, ציוד גינון, נשיאת ארגזים, משטחים ועוד.

TIPPER – ארגז אחורי עם מערכת הידראולית להטיה (הייבר) בזווית של עד 47 מעלות גם בשליטה מרחוק.

COMBINED – גרסה זו מציעה ארגז אחורי מקוצר לטוב התקנת מיכון מגוון כמו מנוף, שואב עלים, מערכת ניקוי בלחץ מים ועוד.

BOX VAN – גרסה זו מציעה מגוון ארגזים סגורים להטענה ופריקה נוחה של מטען בסידור פנימי לפי דרישה, עם נעילה מרכזית לדלתות הארגז, תאורת פנים אוטומטית ועוד.

WASTE TIPPING COLLECTOR – גרסה זו מיועדת לאיסוף פסולת עירונית ביעילות מקסימלית. ארגז איסוף הפסולת מצויד בדלת צד להטענה קלה, ניתן להטיה עד 90 מעלות, מגיע עם אפשרות לכיסוי בד עבור איסוף גזם, ישנה אפשרות לשילוב מערכת ניקוי בלחץ של 130 באר ומכל של 200 ליטר מים, אפשרות לתא אחסון לכלי עבודה ועוד.

מותר לנוע גם בכבישי ישראל | בני דויטש

FRIGE VAN – גרסה זו מיועדת להובלת מוצרים הזקוקים לקירור במגוון רחב של טווחי טמפרטורה – בין 12 למינוס 20 מעלות. לגרסה זו יחידת קירור עצמאית הנשלטת מתא הנהג.

SPECIALITY – גרסה זו מציעה ארגז אחורי המותאם אישית באמצעות יחידות מידוף ייחודיות לנשיאת ציוד בטיחות וחירום, חומרים רגישים, ציוד סטרילי ואף ניתן לציידה גם במנוף הרמה עד 200 ק"ג.

ההינע של ה-GOUPIL G4 הנו כאמור חשמלי לגמרי, בעל יעילות אנרגטית ואמינות גבוהות ביותר. המנוע החשמלי מגיע בהספק של 10 KW ו-5.5 קג"מ והוא מוזן מסוללת ליתיום מתקדמת המגיעה בשני גדלים בהתאם לצורך הלקוח. תיבת ההילוכים מציעה שלושה מצבי נסיעה – ECO, LOW, HIGH, מהירות הנסיעה המרבית מוגבלת ל-50 קמ"ש, טווח הנסיעה בין טעינות הנו עד 140 ק"מ והטעינה יכולה להיעשות גם משקע ביתי 220 וולט. את כלי הרכב ניתן לטעון מספר פעמים במשך יום העבודה ללא תלות במד או זמן הטעינה, מה שמאפשר גמישות מרבית והגדלת טווח הנסיעה. משך זמן טעינה מלאה תלוי בגודל הסוללה וינוע בין  4.5 ל-6.5 שעות ממצב ריק לגמרי.

מחירה של ה-G4 המשאית הזעירה של GOUPIL יחל ב-105,000 שקל או 2,650 שקל לחודש בהסכם ליסינג לשלוש שנים (מחירי השקה עד סוף השנה, לפני מע"מ). בחישוב לפי נסועה שנתית, ה-G4"תצרוך" חשמל לנסיעה בעלות של כ-150 שקל לחודש בלבד, מה שמהווה חיסכון משמעותי בעלויות הרכישה והתפעול של הרכב לעומת מסחריות קונבנציונליות עם מנועי דיזל.

GOUPIL הנה יצרנית רכב חשמלי מצרפת אשר נוסדה בשנת 1996 ונרכשה על ידי POLARIS האמריקנית בשנת 2011. החברה ייצרה עד כה למעלה מ-20,000 כלי רכב חשמליים מסוגים שונים עבור למעלה מ-1,000 לקוחות. לחברה נציגויות ב-35 מדינות וכעת 'ד.ל.ב מוטוספורט' בקבוצת 'לובינסקי' מצטרפת לרשימה מכובדת זו.

כתיבת תגובה