יש קידום אתרים שמבטיח ואף מקיים, אם הוא נעשה כהלכה

אליחי רובין, האיש שמאחורי 'קידום כהלכה', מספר על לקוחות שנואשו מהאינטרנט ומבהיר כי קידום אתרים שנעשה "כהלכה" יכול לחולל ניסים. וכן, אפשר לתקן גם נזקים שנעשו בעבר

רובין. לקדם אתרים כהלכה. צילום: יח"צ

בעלי עסקים ששבעו הבטחות על קידום אתרים נכון ובניית אתרים נכונה מתקשים להאמין שזה עובד. אבל מתברר שיש עדיין מקצוענים אמיתיים שטוענים שההבדל בין עסק שומם לבין עסק שוקק חיים בכל מקום הוא קידום אתרים שנעשה נכון.

אליחי רובין, תושב הגליל ובעל החברה 'קידום כהלכה' לבניית אתרים וקידום אורגני וממומן, אוהב במיוחד לקוחות חדשים שמגיעים בהמלצת לקוחות מרוצים, ומבקשים ממנו לעשות סדר בנכסים הדיגיטליים שלהם. הם באים אליו מאוכזבים בגלל מיעוט תנועת לקוחות או יחס מזלזל בחברות אחרות, והוא נכנס מיד בעובי הקורה ומתחיל לבדוק.

יש טעויות הפיכות שאפשר לשקם

ברוב המקרים הוא מגלה טעויות קריטיות שנעשו בעבר וגרמו לתוצאות העגומות שהריצו את אותם לקוחות אליו, לאחר שכבר איבדו אמון בתחום זה ובאינטרנט בכלל. הטעויות יכולות לנוע מכתיבת שורה לא נכונה בקוד האתר שחסמה את פרסומו, או תוכן של קידום אורגני שהלקוח לא ידע שהוא מועתק ולכן 'גוגל' הענישה אותו ודחפה לאחור את האתר שלו בדירוג תוצאות החיפוש.

במקרים מסוימים הוא מגלה שהאתר כלל לא זכה לקידום נכון באתרים האיכותיים שמבטיחים לכם דירוג טוב בגוגל. הוא יודע יפה מאוד שכל לקוח כזה הוא עסק שאפשר להעמיד על הרגליים שוב ולהריץ קדימה ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל.

קידום אורגני סבלני מביא תוצאות כשעובדים נכון

רובין רואה בזה אתגר אישי לקחת את הפרויקט ולהוכיח ללקוח שלא הכל אבוד. שעם מעט סבלנות ועבודה נכונה ויעילה אפשר להפוך אותו לבעל עסק שהלקוחות נוהרים אליו. למעשה, בדיוק בגלל זה קרא לעסק שלו קידום "כהלכה". "זה לא רק משום שאני דתי", הוא אומר ומסביר: "אלא משום שאני מאמין בקידום אורגני ובבניית אתרים שנעשים כהלכה במלוא מובן המילה. נוסף על כך, אני מעניק שירותים לכל בעלי העסקים מכל המגזרים, אבל אין ספק שאני גם יודע בדיוק אילו דרישות ומגבלות ירצו בעלי עסקים דתיים באתרים שלהם, ולכן אני מקפיד על כך בעבודה שלי".

אפשר לקדם כל לקוח בכל היקף עסקים שהוא

רובין עובד בתחום זה כעשר שנים, הוא בעל משפחה ומתנדב ב'איחוד הצלה' כחובש, מה שהוביל אותו לבנות בהתנדבות אתר הטבות למתנדבי הארגון, נוסף על מלאכת יומו הרגילה. הוא מתנאה בקבוצת לקוחות בכל היקף מקטגוריות שונות ללא יוצא מהכלל, רשתות ריהוט, מפעלים ועיריות ועד עסקים קטנים כמו יזמי בנייה, קוסמטיקה וטיפוח, בתי אוכל, עמותות, מטפלים, ארגונים ובעלי מקצועות חופשיים. כולם זוכים לליווי אישי באפיון האתר שהם זקוקים לו, בקידומו הלאה וגם בניהול המוניטין הדיגיטליים שלהם באינטרנט בכלל, לשביעות רצונם המלאה כפי שמעידים מכתבי הלקוחות באתר שלו.

תגובה אחת ל: "יש קידום אתרים שמבטיח ואף מקיים, אם הוא נעשה כהלכה"

  1. מדהים האיש הזה, לעבוד איתו זה גם חוויה וגם רווח. יישר כח.

כתיבת תגובה