לרוכשים בפרויקט יוקרה מגיע שירות וליווי צמוד יד ביד

פרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר מציג שירות VIP ייחודי שנותן מענה גם לחוצניקים שמתקשים להתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית וגם לרוכשים ישראליים שזקוקים למעקב צמוד אחר הפרטים הקטנים

ג'רוזלם אסטייטס. הדמיה. יח"צ

מתחם שנלר כבר הפך מזמן לשכונות מגורים מירמיהו בואכה בר-אילן ועד מלכי ישראל בואכה בריינדס. אחד הפרויקטים הבולטים ביותר הוא הפרויקט היוקרתי ג'רוזלם אסטייטס שהולך וצומח לגובה במהירות. מאז התקבלו היתרי הבנייה, השינוי ניכר מיום ליום. קומות הקרקע הושלמו והבניין כבר פורץ החוצה מתוך האדמה.

לאחרונה, לצד מחלקת השינויים המשרתת את הלקוחות ובה מסייעת האדריכלית להדק את לוחות הזמנים. מציבה החברה שירות VIP חדש עם מתאמת שירות לקוחות מקצועית, שמלווה את הלקוחות בכל הדרישות והצרכים שלהם.

וכך, לצד האפשרות לשנות את עיצוב הדירה, לקבוע בקלות עיצובים וחיפויים, שירות ה-VIP, משמש ככתובת אישית לכל צרכי הלקוח. מה כולל השירות היוקרתי? בשונה מחברות אחרות, שם מתקיימת האינטראקציה בתוך משרד ארעי בשטח, בו מראים ללקוח את התוכניות, שירות ה-VIP של ג'רוזלם אסטייטס מספק מענה מלא גם לתושבי חו"ל.

כך למשל, החוצניקים שמתקשים לשרוד את הבירוקרטיה הישראלית ובאופן כללי פחות מרוצים מחוויית רכישת דירה בישראל. הם, בניגוד לישראלים לא קונים על הנייר. מקבלים מענה ומעקב צמוד של מתאמת הלקוחות שנועד לוודא שהרוכש מבין את כל התהליך. היא נוסעת איתו לאורך כל התהליך ומסייעת בכל מה שנדרש. תפקידה לשחרר עיכובים ופקקים בכל אחת מתחנות הפעילות בדרך: מבחירת אריחים, דרך חתימות ואישורים ואפילו על-ידי חיבור לבעלי מקצוע מתחומים שונים ועד לדירה הבנויה והמושלמת.

מתאמת הלקוחות מלווה את הלקוחות, משיבה להם על שאלות מקצועיות ופיננסיות, מקצרת הליכים, מסייעת בכל שלב שנדרש ומוודאת שהרוכש יעמוד בזמנים ולא יאבד את עצמו בסבך הבירוקרטיה הישראלי. גם התחום הפיננסי הפך להיות חלק מהשירות. אין זה סוד כי תחום המשכנתאות רחב ומסובך. השירות הצמוד מלווה את הרוכש ומסביר לו היכן צריך לשים לב ואיפה יש להיזהר. בקיצור, שירות שמלווה את הרוכש יד ביד גם אם הוא אינו דובר עברית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

כתיבת תגובה